  • 1. Data: 2004-02-08 23:24:50
    Temat: Zwrot kosztów podróży, diety
    Od: "misioo" <m...@...pl>

    Wyjezdzalem czesto w delegacje. Koszty podrozy oraz wyzywienia placilem z
    wlasnej kieszeni z obietnica pracodawcy iz zostana zwrocone koszty podrozy oraz
    zostanie wyplacona dieta. Ile dni ma pracodawca na uregulowanie ze mna spraw
    finansowych wynikajacych z powodow wyzej wymienionych?

    pzdr misio

    PS. Jesli to mozliwe to prosze o konkretny akt prawny

    Z gory wielkie THX :)

  • 2. Data: 2004-02-08 23:29:21
    Temat: Re: Zwrot kosztów podróży, diety
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "misioo" <m...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wlasnej kieszeni z obietnica pracodawcy iz zostana zwrocone koszty podrozy

    To są jeszcze na świecie tacy naiwni? Bosze...

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 3. Data: 2004-02-08 23:35:36
    Od: m...@...pl

    > Użytkownik "misioo" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    > oraz
    >
    > To są jeszcze na świecie tacy naiwni? Bosze...

    nadmieniam ze pracodawca jest szkoła ponadgimnazjalna i nigdy nie bylo
    problemow z odzyskaniem naleznej kwoty - interesuje mnie tylko termin co do
    ktorego jest on - pracodawca zobowiazany do wyplaty naleznej kwoty.

  • 4. Data: 2004-02-09 01:27:44
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

> [...]
    spraw
    > finansowych wynikajacych z powodow wyzej wymienionych?

    Witam,

    Był zwyczaj, że można było pobrać zaliczkę przed wyjazdem na koszty
    podróży, noclegów i diet.

    Regulamin pracy lub inne zarządzenia wewnętrzne określają, w jakim
    terminie po powrocie należy przedstawić rozliczenie delegacji
    (niezwłocznie, zwykle do 7 dni).

    Zwykle wymagano, żeby delegacje grudniowe były rozliczone do końca
    grudnia br. (do rocznego bilansu).

    Podróży służbowych dotyczyło rozp. MPiPS z dnia 01.06.1998 r. (Dz. U. Nr
    69, poz. 454 z późn. zm.), być może nadal obowiązuje.

    wa

  • 5. Data: 2004-02-09 08:40:08
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik <m...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    do
    > ktorego jest on - pracodawca zobowiazany do wyplaty naleznej kwoty.

    Roszczenia przedawniaja sie bodajze po 3 latach. Ale skad masz pewnosc ze
    pracodawca ci teraz bedzie antydatowac druki delegacji - bo to one sa
    podstawa ksiegowa do rozliczenia wydatków na diety i przejazdy pod delegacje
    podpiete?
    Dziwne zwyczaje w tej szkole panuja.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 6. Data: 2004-02-12 10:11:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Feb 2004, SQLwysyn wrote:

> [...]
    >+ podstawa ksiegowa do rozliczenia wydatków na diety i przejazdy pod delegacje

    ŻE CO ???
    Jakie antydatowanie ??
    "chyba ze zarachowanie ich nie bylo mozliwe" w ustawie o podatku
    dochodowym (np. art. 22.5 dla osób fizycznych) nigdy nie widziałeś ?
    Pracownik przychodzi z delegacją w którą ma wpisane ryczałty
    i podpięte bilety sprzed dwu lat - to się ją wypłaca (bez odsetek,
    bo spóźnienie to jego wina) i tyle.

    >+ Dziwne zwyczaje w tej szkole panuja.

    A tam. Marudzisz.

    --