  • 1. Data: 2004-02-08 22:34:20
    Temat: wypadek. :(
    Od: "SPIRIT" <s...@p...onet.pl>

    Czy może ktoś się orientuje jak to dokładnie jest i czy tak jest. Tzn.
    Miałem dziś wypadek. Gość wymusił pierwszeństwo i przywaliłem mu w bok. Mam
    cały skasowany przód. Przy drogówce gość przyznał się do winny. Policja
    wystawiła mu mandat (300zł), a mi zabrali dowód rejestracyjny samochodu.
    Twierdząc że mój pojazd nie nadaje się do jazdy. Dowiedziałem się, że w
    takim wypadu za lawetę i strzeżony parking na którym zostawiłem samochód
    płaci ubezpieczalnia sprawcy. Ale czy na pewno jest to prawda? Bym był
    wdzięczny za jakiekolwiek informacje. ( oboje jesteśmy w PZU).

  • 2. Data: 2004-02-08 23:27:28
    Temat: Re: wypadek. :(
    Od: "....::::gRoT::::...." <r...@n...wp.pl>

    Jezeli nie bylo rannych to KOLIZJA a nie WYPADEK.

  • 3. Data: 2004-02-09 00:15:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SPIRIT" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Jeśli wina jest tamtego gościa, to laweta pójdzie z jego OC.

  • 4. Data: 2004-02-09 05:53:36
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

> [...]
    > płaci ubezpieczalnia sprawcy. Ale czy na pewno jest to prawda? Bym był
    > wdzięczny za jakiekolwiek informacje. ( oboje jesteśmy w PZU).

    a nie prosciej zadzwonic do ubezpieczyciela, najlepiej swojego agenta
    szczegolnie ze jestescie w tej samej ubezpieczalni i zapytac???

  • 5. Data: 2004-02-09 07:14:01
    Od: "Gigant" <g...@a...net>

    na twoim miejscu oddalbym tez samochod do swojego autoryzowanego serwisu i
    zalatwil to bezgotowkowo w przeciwnym razie zawsze bedziesz stratny i to
    bardzo....