  • Data: 2004-04-27 22:43:14
    Temat: dlaczego przestalem placic abonament - rozwazania pseudoprawne
    Od: leon <L...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    aby nie przynudzac przydlugim wstepem to przejde od razu do rzeczy.
    Art. 50 ust. 1 statutu mowi :"Wp?ywy z op?at abonamentowych za uz.ywanie
    odbiorników radiofonicznych i telewizyjnych, op?at za uz.ywanie nie
    zarejestrowanych odbiorników oraz odsetek ustawowych, po potra;ceniu
    wynagrodzenia umownego dla jednostek Poczty Polskiej, sa; w ca?os'ci
    przeznaczane przez Krajowa; Rade; na dzia?alnos'c' jednostek publicznej
    radiofonii i telewizji" to oznacz jak widac ze finansujemy TVP oraz iles
    proramow Polskiego Radia.

    Ja troche z innego rozumuje- skoro placimy abonament to TVP jest nie
    jest telewizja komercyjna jak np Polshit. W zwiazku z tym nie powinna
    nadawac reklam - a poniewaz je nadaje ( jak inne telewizje) to
    automatycznie staje sie nadawca komercyjnym. Wobec tego ja czuje sie
    zwolnony z oplat abonamentowych.

    leon