  • 1. Data: 2004-04-19 12:10:48
    Temat: deportacja z wloch
    Od: "beata paczesna" <p...@o...pl>

    Witam! W zeszłym roku zostałam deportowana z Włoch. Mam zakaz wjazdu do Włoch
    przez kolejne 5 lat. Bardzo prosze pomóżcie mi i odpowiedzcie na pytanie: jak
    będzie wyglądała sytuacja od 1 maja, w momencie wejścia Polski do Unii
    Europejskiej? A tak wogóle to wybieram sie do Włoch 30 kwietnia, co może mnie
    spotkac, czy dam rade przebrnać jakoś do Italii? Bardzo proszę o konkretne
    odpowiedzi...

    Pozdrowionka
    Beata

  • 2. Data: 2004-04-19 12:56:41
    Temat: Re: deportacja z wloch
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    beata paczesna wyskrobał(a):
> [...]
    > Włoch przez kolejne 5 lat. Bardzo prosze pomóżcie mi i odpowiedzcie na
    > pytanie: jak będzie wyglądała sytuacja od 1 maja, w momencie wejścia

    Zapewne tak samo i pod tym względem się nic nie zmieni.

    > A tak wogóle to wybieram sie do Włoch 30 kwietnia,

    Życzę powodzenia.

    > co może mnie spotkac,

    Niewpuszczenie do Włoch.

    > czy dam rade przebrnać jakoś do Italii?

    Przez Alpy albo na pontonie z Macedonii chyba tylko.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-04-19 13:05:49
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.pl>

    W artykule <4...@n...onet.pl> beata paczesna napisał(a):
> [...]
    > spotkac, czy dam rade przebrnać jakoś do Italii? Bardzo proszę o konkretne

    Jakiś czas temu w TV opowiadali, że takie wilcze bilety zostaną umorzone
    jednorazowo we wszystkich krajach UE po akcesji... Wypowiadał się jakiś
    starszy pan - biznesmen mowiąc, że w końcu będzie mógł jechać załatwiać w
    Niemczech interesy, bo jakiś czas temu dostał 'wilka' za to, że na granicy
    znaleźli mu w samochodzie nóż przekraczający normy długości ostrza... ;-)
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2004-04-19 13:06:57
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>

    Użytkownik "beata paczesna" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mnie
    > spotkac, czy dam rade przebrnać jakoś do Italii? Bardzo proszę o konkretne

    Do Włoch prawdopodobnie uda Ci się wjechać z Austrii lub Francji,
    natomiast musisz się liczyć z faktem, że przy pierwszej przypadkowej
    kontroli dokumentów zostaniesz wydalona. Poza tym pewnie są jakieś
    konsekwencje za złamanie zakazu wjazdu... przedłużenie zakazu, grzywna, może
    nawet areszt....

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net

  • 5. Data: 2004-04-19 13:10:21
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Bartek Gliniecki wrote:

    > beata paczesna wyskrobał(a):
    >
    > Zapewne tak samo i pod tym względem się nic nie zmieni.

    > Życzę powodzenia.

    > Niewpuszczenie do Włoch.

    > Przez Alpy albo na pontonie z Macedonii chyba tylko.

    w MSWiA uruchomiono specjalna infolinie...

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-04-19 15:29:31
    Od: Piotr Pospieszny <tribal#SKASUJ_TO#@poczta.onet.pl>

    beata paczesna wrote on 2004-04-19 14:10:

> [...]
    > spotkac, czy dam rade przebrnać jakoś do Italii? Bardzo proszę o konkretne

    Wszystko zależy od tego za co zostałaś deportowana. Domyślam się, ze za
    pracę na czarno ... w takim razie po wejściu do Unii nie powinnaś mieć
    żadnych problemów.
    Mojego znajomego dorwali na pracy w Angli (2 lata temu). Tamtejszy urząd
    emigracyjny powiedział mu wtedy, ze nie ma on zakazu wjazdu, ale na
    pewno będzie on utrudniony. Dodali jeszcze (co akurat moze być ważne dla
    Ciebie), ze po wejściu Polski do Unii nie będzie juz żadnych problemów.
    Jestem w stanie w to uwierzyć, bo przecież na granicach, na których są
    bramki, jest osobny przejazd/przejście dla członków EU (tam praktycznie
    nikt nikogo nie sprawdza) i dla tych co nimi nie są (tam ryją ostro).

    Pzdr
    Pośpiech