  • 1. Data: 2004-04-19 11:46:31
    Temat: jaki to w koncu wyrok?
    Od: " pyz" <m...@g...pl>

    sam juz nie wiem co jest grane: w lutym bralem odpis wyroku i bylo na nim
    napisane ze dostalem rok w zawiasach...tymczasem odnalazlem jakies stare
    pismo sprzed roku, na ktore napisane jest ze dostalem rok i 2 miesiace! to
    ckomu mam w koncu wierzyc? odpisowi? widzialem ze sekretarka brala je z
    moich akt wiec chyba pomylka w gre nie wchodzi, prawda?

  • 2. Data: 2004-04-19 19:25:08
    Temat: Re: jaki to w koncu wyrok?
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    jak cie wsadżą to będziesz wiedział :))