  • 1. Data: 2003-07-23 16:19:35
    Temat: delagacja
    Od: "Agaska" <g...@w...pl>

    Ile czasu ma pracodawca aby rozliczyć się z pracownikiem z delegacji? U mnie
    w zakładzie nie płaci się za delegacje już od dwóch miesięcy i na pytanie u
    księgowej kiedy wreszcie będą pieniądze dowiedzieliśmy się, że do końca roku
    nie mamy na co liczyć "Nie ma pieniędzy". W przypadku niektórych osób kwoty
    nie zapłaconych delegacji idą w tysiące złotych. Są przypadki, że wychodzi
    im iż na delegację wydały więcej niż zarobiły w danym miesiącu!!!

    Agnieszka

  • 2. Data: 2003-07-23 21:30:30
    Temat: Re: delagacja
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Z tego co wiem, to nie ma terminu. Miałem ten sam problem. Pracownik ma
    obowiązek rozliczyć się z zaliczki do 7-miu dni. Dla pracodawcy nie
    znalazłem terminu. Po kolejnej niezapłaconej delegacji, gdy wysyłano mnie na
    następną oświadczyłem, że pojadę, jeśli dostanę zaliczkę. I dostałem. Co
    więcej wraz z zaliczką wypłacono zaległości. Od tego czasu na większą
    delegację nie ruszam się bez zaliczki i tyle.