  • 1. Data: 2003-07-23 15:50:05
    Temat: reklamacja obuwia - cd.
    Od: Anetta Brekiewicz<a...@w...pl>

    Oddalam dzisiaj obuwie do reklamacji i czekam na odpowiedz (14
    dni). Pani ekspiedientka uprzedzila mnie jednak, ze taka wada obuwia
    nie podlega reklamacji. Chodzi o przetarcie wierzchniej czesci
    podeszwy (przetarla sie "na wylot" skorzana wysciolka oraz warstwa
    gabki pod nia). Obuwie to letnie klapki czyli wymiana wkladki nie
    wchodzi w gre. Czy jakies przepisy wymieniaja co w obuwiu nie moze
    byc reklamowane, czy to tylko wymysl producenta lub sprzedawcy?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-07-23 23:18:44
    Temat: Re: reklamacja obuwia - cd.
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bfmard$1qr$1@nemesis.news.tpi.pl>, Anetta Brekiewicz wrote:
> [...]
    > wchodzi w gre. Czy jakies przepisy wymieniaja co w obuwiu nie moze
    > byc reklamowane, czy to tylko wymysl producenta lub sprzedawcy?

    Sądzę że nie ma takich przepisów. Jeśli Ci odrzucą reklamację pozostanie
    Ci zanieś buty do rzczoznawcy (chyba coś ze 20zł, później MZ możesz
    domagać się zwrotu od sprzedawcy) i z jego pozytywną opinią powtórzyć
    reklamacje. Skontaktuj się też z Federacją Konsumentów
    (www.federacja-konsumentów.org.pl) - buty to klasyka gatunku, może mają
    swoich darmowych rzeczoznawców w zasięgu.

    --
    Marcin