  • Data: 2005-08-21 15:25:10
    Temat: dawna rękojmia a działalność gosp
    Od: "Fickman" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wczoraj przestała funkcjonować karta graficzna w moim firmowym komputerze,
    chcialem ja oddac na posdtawie nizgodnosci towaru z umowa (dawan rekojmia).
    A tu czytam na fakturze (karta kupiona na firme) ze "towar sprzedawany dla
    celow zwiazanych z dzialanoscia gospodarcza. Odpowiedzialnosc z tytulu
    rekojmi za wady fizyczne towaru jest wylaczona ( art 558par 1 KC)"
    czy jest to prawda?? i mam prawo wylacznie do naprawy w ramach gwarancji
    (ktora jest bardzo nieladnie stworzona i zdecydowanie wole niezgodnosc
    towaru z umowa)
    z gory dziekuje za pomoc

    Grzegorz Hat