  • 1. Data: 2004-05-25 14:07:41
    Temat: darowizna dachu?
    Od: Darek <z...@t...pl>

    Witam

    Mam taki problem - chciałbym zbudować piętro nad lokalem będącym w
    posiadaniu rodziców (mają tam sklep). Mój lokal to byłaby część
    mieszkalna i usługowa. Jest już wydane pozwolenie na budowę - na
    nazwisko ojca. Doszliśmy jednak do wniosku, że najlepiej byłoby
    rozdzielić własności, tak aby nowo wybudowane pietro bylo prawnie moje.
    Jak to zrobić - jaką umowę sporządzić, darowizny dachu? Jak to ująć w
    umowie? No i najlepiej żeby uniknąć podatków, bo nie patrząc na nie to
    możnaby darować piętro po zbudowaniu.

    Pzdr

    Dariusz