  • 1. Data: 2008-12-10 13:42:23
    Temat: dane osobowe raz jeszcze
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    znajomy mówi mi że dzwonią na jego prywatny telefon firmy w celach
    marketingowych, jego dane pewnie zdobyli z urzędów bo kiedyś prowadził DG,
    obecnie nie ma żadnej firmy a pracuje na umowę o pracę,
    i niech mi teraz ktoś powie że nie ma tu naruszenia prawa?:O)

  • 2. Data: 2008-12-10 15:26:07
    Temat: Re: dane osobowe raz jeszcze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Dec 2008, gargamel wrote:

> [...]
    > obecnie nie ma żadnej firmy a pracuje na umowę o pracę,
    > i niech mi teraz ktoś powie że nie ma tu naruszenia prawa?:O)

    A ktoś mówi? ;)
    Naruszanie prawa jest całkiem częste - wystarczy stanąć przy dowolnej
    drodze krajowej, byle daleko od fotoradaru i patrolu policji ;P

    Ad rem - jeszcze zależy czego dotyczą owe oferty.
    Bo jak znajomy raczył był ku swojej nieograniczonej wygodzie wpisać
    w zakresie DG "wszystko i wszędzie", to oczywiście wyłgają się że
    "nie wiedzieli iż zamknął DG".
    Ale jak dzwonią z ofertami konsumenckimi, nijak nie przystającymi
    do tego co kiedykolwiek deklarował lub faktycznie prowadził, to
    IMVHO może jednego z drugim przeczołgać.
    "Może pani powtórzyć skąd pani dzwoni żeby się dobrze na tasmie
    nagrało, i proszę powiedzieć skąd macie moje dane?"
    ;)

    Natomiast osobna sprawa to telemarketerzy dzwoniący faktycznie
    losowo - przed nimi nawet zastrzeżenie numeru nie obroni.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2008-12-10 15:57:53
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 10 Gru, 16:26, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    > "Może pani powtórzyć skąd pani dzwoni żeby się dobrze na tasmie
    > nagrało, i proszę powiedzieć skąd macie moje dane?"

    > pzdr, Gotfryd

    W tym momencie uslyszalem dzwiek odkladanej sluchawki. Kiedys chyba
    pofatyguje sie do zlozenia jakiegos ogolnego pozwu bo wczoraj dostalem
    telefon z jednej strony z jakiejs bazy, bo i numer i nazwisko mieli, z
    drugiej strony na slepo bo poprosili plec ktora pod tym nazwiskiem i
    adresem nie mieszka. A te swoje nazwy "konszaltyng" mowia tak
    niewyraznie ze za cholere nie idzie zrozumiec.