    From: piotrl <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dać sędziemu CD?
    Date: Mon, 22 Jun 2009 09:09:02 -0700 (PDT)

    On 22 Cze, 09:53, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Swego czasu dołożyłem na CD dowody przestępstwa (zapisane strony www,
    > które pokazałem też na wydrukach).
    > Wydruki poszły do akt, CD mi zwrócono bodajże przy 1 czynności. Nie
    > sądzę, żeby została choćby przejrzana, nie mówiąc o skopiowaniu.
    >
    > To dawno temu było, kiedy jeszcze coś tam sobie myślałem.
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artis ==>http://olgierd.bblog.pl<==
    > [Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu?
    > ==>http://zaklad.foto-krzyki.pl<==

    U mnie w sądzie, bardzo często, szczególnie jeśli chodzi o art. 212
    par 1 i 2 k.k.adwokaci
    załączaj kopie akt na cd i nie jest do końca tak, że się z tego nie
    korzysta.
    Wszystkie sprawy związane z Misja Specjalną czy na Celowniku powiązane

    z odtwarzaniem danego reportażu i oglądamy dany odcinek właśnie z
    takich płyt (o ile druga strona nie podważa oryginalności nagrania).

    Jeśli zarzuty w akcie oskarżenia są obszerne, to warto zamieścić je na
    cd, wtedy mam mniej pracy, bo nie muszę tego przepisywać do wyroku,
    rzadko robi
    to Sędzia.