    From: Janusz <h...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czytelny podpis
    Date: Sun, 16 Jan 2005 21:00:46 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@217.197.74.227

    Dzisiaj oglądałem program /TVN/ dotyczący człówieka ,który chciał wysadzić
    bank w Warszawie."Desperat" - jak go nazwały media całkiem rzeczowo
    wyjaśnił powód swoich działań.Nie znaczy to ,że jest to spośób na
    roziązywanie takich problemów.W czasie programu pokazano podpisy
    "desperata" na zleceniach. Ja jestem przekonany ,że ten człowiek mówi
    prawdę.Ktoś w banku go oszukał.A dalczego tak twierdzę a no dlatego ,że 3
    lub 4 lata temu załatwiałem w banku pewną sprawę finansową ,i sprawa ta
    trochę była podobna do tej bo również chodziło o dawanie pewnych zleceń
    przez dłuższy czas ale każdorazowo.Przy podpisywaniu umowy i pierwszego
    zlecenia doszło między mną a panią do różnicy zdań na temat podpisu.Pani
    wymagała czytelnego podpisu a ja powiedziałem ,że nigdy niczego ani żadnego
    dokumentu tak nie podpisuję ale jak pani chce to podpiszę i dodałem
    nieczytalny podpis- który jest może niezbyt skomplikowany ale napewno ble
    kto szybko go nie powtórzy.Pani nie chciała przyjąć dokumentów.Wtedy
    oświadczyłem ,że zabieram dokumenty i odchodzę.Przyszedł kierownik działu i
    zdecydowali się przyjąć moje warunki co do podpisu .Wszystkie inne
    dokumenty później tak podpisywałem.Teraz też tak podpisuję wszędzie gdzie
    żądają czytelnego podpisu.
    I teraz - po obejrzeniu tego programu - tak myślę dlaczego tej pani
    zależało na czytelnym podpisie a nie chciała by był również nieczytelny ?
    Co myślicie na ten temat ?
    JanuszHr