    From: "gosia" <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czynsz
    Date: Mon, 16 Jan 2006 16:35:42 +0100

    Witam, jestem właścicielką mieszkania własnościowego-spółdzielczego. W
    naszym bloku mieszka pani która notorycznie gra na pianinie. Trzy krotne
    wizytu u niej i cztero krotne w spółdzieni nie przyniosły skutku.
    Spółdzielnia nakazała jej tylko aby grała od 10-19( wg. ichniejszego
    rególaminu) do czego ona sie nie stosuje. Ostatnio wezwałam nawet policje
    gdyż grała po 22. To że była nieprzyjemna dla nich oraz nie chciała sie
    wylegitymować to juz pozostawiam policji. Wobec powyższego mam pytanie czy
    mogę od spółdzielni rządać obniżenia czynszu? Czy jest na to jakis przepis?
    Z góry dziękuje za odpowiedzi.
    M.S