  • 21. Data: 2006-03-12 18:14:39
    Temat: Re: czy to prawda co mówił Lepper w Sejmie???
    Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:4413d3b8$0$1446$f69f905@mamut2.aster.pl...
    >(..)

    > prawda
    >
    > I gwoli precyzji - hiperinflacja zjadająca wszystkim kredyty nie wybuchła
    > przez Balcerowicza, tylko ca. rok wczesniej - za rządów Messnera
    (ostatniego
    > komunistycznego premiera). Panie Lepper - z pretensjami idź pan do swego
    > sekretarza KC (Lepper byl czlonkiem PZPR).

    Lepiej idź do ideologa ekonomicznego partii,- Balcerowicz, członek PZPR do
    końca, był dyrektorem Działu Polit. Gosp. w Insytucie Podstawowych
    Problemów Marksizmu-Leninizmu przy KC PZPR, lektorem ekonopicznym KC PZPR!

    Pozdr

  • 22. Data: 2006-03-12 18:20:10
    Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl>

    >(...)

    zasadzie musisz wpłacić
    > Aż tak źle to nie było. Wkłady zostały zwaloryzowane. Ale oczywiście
    > państwo-bandzior urwało co sie tylko dało i gdzie sie dało.
    >
    > --

    Państwo- bandzior..
    A konkretnie kto m.in. ten pomysł zaproponował i przeprowadził?
    -Własnie bolszewik (bo wierny członek PZPR i to nie szeregowy, bo b.
    dyrektor Działu Polit. Gosp. w Insytucie Podstawowych Problemów
    Marksizmu-Leninizmu przy KC PZPR, lektor ekonomiczny KC PZPR) niejaki Leszek
    Balcerowicz;-)

    Pozdr

  • 23. Data: 2006-03-12 19:04:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jotte [###t...@W...pl.###] napisał:
    > W wiadomości news:dv1df8$3au$1@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    > Co miało państwo? Najpierw ustawę, potem rozporządzenie, a potem sie
    > okazało, że to nie może być rozporządzenie tylko musi byc ustawa i
    takie
    > tam. To była swego czasu dość szeroko dyskutowana kwestia.
    Przchodziłem
    > ja i moim krewni te korowody, więc wiem coś o tym.

    Czyli mam rozumieć, że utrzymujesz, że zrewaloryzowano wkłady w
    spółdzielniach mieszkaniowych? A możesz podać jakieś źródło?

  • 24. Data: 2006-03-12 19:39:11
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dv1rg2$4v8$1@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Czyli mam rozumieć, że utrzymujesz, że zrewaloryzowano wkłady w
    > spółdzielniach mieszkaniowych?
    Formalnie - tak (kwotowo - żart).
    > A możesz podać jakieś źródło?
    Tak.

    Jotte

  • 25. Data: 2006-03-12 19:51:23
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dv1opo$f8n$1@atlantis.news.tpi.pl PAweł
    <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> pisze:

> [...]
    > dyrektor Działu Polit. Gosp. w Insytucie Podstawowych Problemów
    > Marksizmu-Leninizmu przy KC PZPR, lektor ekonomiczny KC PZPR) niejaki
    To nie ma większego znaczenia. Nie jeden balcer na stołku ma pezetpeerowski
    rodowód, zresztą dziś, po latach, taki zarzut trąci moherowym rydzyzmem,
    macierewizmem, wassermanizmem, ziobryzmem, rokictwem, kaczyzmem i szeregiem
    podobnych ciężkich i nieuleczalnych chorób umysłowych.
    Ten h*j ma krew na rękach. Krew tych, co nie dali sobie rady, którzy
    stracili wszelkie podstawy bytu jak on sobie eksperymentował z gospodarką i
    odebrali sobie życie.

    Jotte

  • 26. Data: 2006-03-12 20:17:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jotte [###t...@W...pl.###] napisał:
    > W wiadomości news:dv1rg2$4v8$1@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    > Formalnie - tak (kwotowo - żart).
    > Tak.

    A jakieś rozwinięcie?

  • 27. Data: 2006-03-12 20:37:44
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dv1vqm$pvu$1@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > A jakieś rozwinięcie?
    Oczywiście, proszę uprzejmie: rozwijąc temat waloryzacji wkładów członków
    spółdzielni mieszkaniowych oraz długoterminowych książeczek mieszkaniowych
    wraz z przysługującymi premiami gwarancyjnymi informuję, że operacja taka
    nastąpiła, aczkolwiek w wielu wypadkach z pogwałceniem w znacznym stopniu
    elementarnej uczciwości i sprawiedliwości społecznej.

    Jotte

  • 28. Data: 2006-03-12 20:48:00
    Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl>

    > W wiadomości news:dv1opo$f8n$1@atlantis.news.tpi.pl PAweł

    > To nie ma większego znaczenia.

    Ma wielkie znaczenie!
    -I to nie tylko dlatego, że jesli ktos przez dziesięciolecia aktywnie głosił
    pochwałę ideologii komunistycznej i to do tego jeszcze w ekonomii, gdzie
    prawda o jej niewydolności była oczywista, to przecież musiał byc albo
    oderwanym od rzeczywistości dogmatykiem, albo tez cynicznym karierowiczem,
    który dla szmalu i korzyści kazde kłamstwo będzie wspierać. I niezaleznie od
    tego, która wersję w wypadku Balcerowicza uznamy za słuszną to źle to o
    nim swiadczy i wiele z jego decyzji w odpowiednim świetle stawia.
    Ponadto taki rodowód oznacza, że nalezy on do okreslonej sfery
    towarzysko-układowej, bo w prózni ani nie był, ani nie jest.

    (..)
> [...]
    szeregiem
    > podobnych ciężkich i nieuleczalnych chorób umysłowych.

    Może i słuszne byłoby nie wracanie do tego teraz, gdyby rozliczono kiedyś
    odpowiednio takich ludzi. a poniewaz tego nie zrobiono, to właśnie ci, co
    się tego rozliczenia boją panicznie wmawiają Ci od lat, że właśnie takie
    dążenie do rozliczenia ich to objaw dewiacji.
    I przykro, że dałeś się tak łatwo na to nabrać..

    --
    Pozdr

  • 29. Data: 2006-03-12 20:55:12
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dv21ha$9h6$1@nemesis.news.tpi.pl PAweł

> [...]
    > dążenie do rozliczenia ich to objaw dewiacji.
    > I przykro, że dałeś się tak łatwo na to nabrać.
    Eee, tam, gadanina. Czub jest czubem, kaczka kaczką, ziobro ziobrem i tyle.
    To są oczywistości, nie ma tu co kombinować, dorabiać ideologii bo pisizmem
    zajedzie. A to już patologia.

    Jotte

  • 30. Data: 2006-03-12 21:05:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jotte [###t...@W...pl.###] napisał:
> [...]
    stopniu
    > elementarnej uczciwości i sprawiedliwości społecznej.

    Tak przypuszczałem, że nie wiesz, o czym dyskutujemy. Dopisałaś się
    pod częścią mojego postu dotyczącą waloryzacji udziałów s
    Spółdzielniach Mieszkaniowych. To z książeczkami mieszkaniowymi, o
    których pisałem akapit wyżej nie ma absolutnie nic wspólnego. W
    odniesieniu do książeczek mieszkaniowych oczywiście masz rację.