  • 41. Data: 2006-03-15 13:09:15
    Temat: Re: czy to prawda co mówił Lepper w Sejmie???
    Od: "Grzech" <g...@p...onet.pl>

    > - ja mam jeden argument - jak jest tak zle i wszystko bylo zle zrobione to
    > proponuje aby wszyscy oddali wszystko co maja ponad to co mieli w 89 roku.
    > W ten sposob zaczniemy od zera - jestes pewien ze wiekszosc narodu na cos
    > takiego sie zgodzi?

    Nie wymagaj od chłopaka zbyt wiele. To typowy moherowy umysł. Sugestia, że
    ojciec Rydzyk mógłby wrócić do stanu przed 89 jest ciekawa. Zapewne należysz
    do układu ;-)

  • 42. Data: 2006-03-15 13:16:01
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Beco wrote:

> [...]
    > mieli w 89 roku. W ten sposob zaczniemy od zera - jestes pewien ze
    > wiekszosc narodu na cos takiego sie zgodzi?

    Ja bym się zgodził. Pod warunkiem, że znów będe miał 28 lat ;)

  • 43. Data: 2006-03-15 15:03:47
    Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl>

    Użytkownik "Beco" <becoo{skasuj}@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Zacznij samodzielnie myslec i nie kontrastuj Polski z zachodnimi państwami
    > a z krajami regionu (postsocjalistycznymi). W Czechach sektor bankowy jest
    > w ponad 95% w rekach zachodnich i nikt tam nie placze z tego powodu.

    Po prostu nieprawda

    (...)
    > Jakiz to majatek narodowy ten kraj mial w 89 roku? Niedochodowe kopalnie,
    > stocznie. Prawda jest taka ze poza przemyslem tzw. ciezkim nie mamy i nie
    > mielismy nic, a praw rynku nie zmienisz - teraz liczy sie przemysl
    > elektroniczny i rynek uslug.

    I dlatego Tak bardzo ci inwestorzy zagraniczni bili się i biją (np Eureko,
    Mittal) o ten nic niewarty nasz majatek narodowy;- pewno to dobrzy ludzie
    kochajacy bezinteresownie nas i chca z tylko dobrego serca wyłożyć swoje
    pieniądze (wprawdzie relatywnie małe:-) dla naszego dobra;-)).
    No i poza tym oczywiście produkty przemysłu ciężkiego to teraz za darmo
    dostajemy, bo przecież, cyt.: "teraz (tylko) liczy sie przemysl
    elektroniczny i rynek uslug." :-))
    Ciekawe, dlaczego to Francuzi Hindusom swoich hut nie chca sprzedać i to za
    ciężkie pieniądze (bo, paskudni widac nacjonaliści jasno mówią, że winien on
    zostac w rodzimych rękach), aż Mittel w "Le Figaro" musiał ostatnio skarżyć
    się, że przecież Polacy prawie za darmo mu huty oddali i jeszcze byli
    wdzięczni, a Francuzi nawet za 21 mld ? tego zrobić nie chcą!

    > Co do kwestii transformacji gospodarczych w Polsce:
    > - ja mam jeden argument - jak jest tak zle i wszystko bylo zle zrobione to
    > proponuje aby wszyscy oddali wszystko co maja ponad to co mieli w 89 roku.

    Bardzo kiepska demagogia- sprzedałes cos warte 1000zł za 100;- wg ciebie
    powinienem cieszyc się, bo wszak dostałem JAKIEŚ pieniądze;-)

    --
    Pozdr