    From: m...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy takie pismo z banku wystarczy?
    Date: 27 Jun 2003 11:52:20 +0200

    otrzymałam własnie z banku X takie pismo:

    "W zwiazku z dokonanymi na Pani rachunek nr..... w dniach 10 luty 200 i 06
    marca 2000 wpłatami na łączną kwotę 985,98 zł uprzejmie prosimy o
    bezzwłoczne uregulowanie powyższych należności wobec banku. Kwota ta była
    należna innej osobie, a została przekazana na Pani rachunek wskutek błędu
    popełnionego przez bank dokonujący przelewu środków pieniężnych. Zasadnym
    jest przyjęcie, iż powyższa należność stanowi dla Pani świadczenie
    nienależne, wobec braku wpłaty zmuszeni będziemy zatem podjąć odpowiednie
    czynności zmierzające do odzyskania tej kwoty."

    No super - konta nie mam tam od dwóch lat. Żadnego "podejrzanego" napływu
    nienależnych mi pieniędzy nie zauważyłam. Pismo (świstek?) pieczęcie
    urzędowe ma, ale jakoś mnie zaskoczyło - żadnych dowodów, że pieniądze są
    nie moje. Jak to sprawdzić? Jakich dowodów zazadac od banku? Bo chyba
    jakichs trzeba?

    Pozdrawiam Grupe,
    Ewa
    PS (skad mam wziasc teraz 1000 zl? - jako nauczycielka dostaje na reke
    znacznie mniej niz 1000...) - rozloza mi na raty?