  • 1. Data: 2005-10-14 17:21:26
    Temat: czy tak sie da:
    Od: "radek" <r...@...pl>

    Jestem studentem.
    Zakłądam firme - płace ZUS - tylko składke zdrowotna ok 150 pln. Na firme
    kupie łącze do internetu (zaplace vat ok 150 pln)
    zalozmy ze firma nie bedzie nic sprzedawala.
    Czy bede mogl miec zwrot nadplaty watu za internet, tak aby mniej wiecej
    pokryl on skladke zdrowotna?
    czy cos takiego przejdzie?
    pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz!

  • 2. Data: 2005-10-14 18:55:59
    Temat: Re: czy tak sie da:
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "radek" <r...@...pl> napisał w wiadomości
    > Czy bede mogl miec zwrot nadplaty watu za internet, tak aby mniej wiecej
    > pokryl on skladke zdrowotna?
    > czy cos takiego przejdzie?

    Wątpię, ze zwrotem VAT-u to teraz nie jest tak łatwo.
    Ale lepiej pytaj na pl.soc.prawo.podatki
    A swoją drogą ciekaw jestem czemu miałaby służyć taka kombinacja?

  • 3. Data: 2005-10-14 19:12:55
    Od: "Andrew" <a...@n...spam.poczta.onet.pl>

    radek wrote:
> [...]
    > zalozmy ze firma nie bedzie nic sprzedawala.
    > Czy bede mogl miec zwrot nadplaty watu za internet, tak aby mniej

    Nie.
    Odliczenie przysługuje wyłącznie wtedy jeśli masz sprzedaż, jeśli nie masz
    to vat będzie czekał aż sprzedaż się pojawi.
    Po drugie nie dostaniesz zwrotu bezpośredniego (na rachunek) tylko do
    rozliczenia w kolejnych miesiącach.
    Andrew

  • 4. Data: 2005-10-14 20:43:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "radek" <r...@...pl> napisał w wiadomości

    Musisz wykazać, ze internet jest Ci potrzebny do osiągania zysków.
    Inaczej przy pierwszej kontroli Ci to z kosztów wyrzucą.