    From: "Adas" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy tak mozna
    Date: Thu, 26 Jun 2008 20:20:35 +0200

    witam, jest sobie strona x, z towarami firmy x. jest na stronie tez sklep ,
    i moge sobie kupic jakis produkt firmy x. dokonuje zakupu. wybieram produkt,
    podaje dane co dla kogo, gdzie mi mala wyslac, i na koncu pojawiaja sie dane
    do przelewu, jaki mam dokonac za ten towar. i pojawia sie konto nie tej
    firmy x, tylko jakiejs obcej osoby, ktora ma jakas tam dzialalnosc. pytanie
    czy tak mozna?nie ma zadnej informacji na sklepie ze kupujac kupuje od tej
    osoby ktora jest podana w danych do przelewu, zadnej wzmianki nic.
    praktycznie po zakupie jestem w przekonaniu ze kupilem produkt firmy x od
    firmy x, a okazuje sie ze kupilem produkt firmy x od zenka. czy tak mozna ?

    Adas