eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy sprzedawca moze odmówić zwrotu? › czy sprzedawca moze odmówić zwrotu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!lublin.pl!news.lublin.p
    l!not-for-mail
    From: "Leo" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy sprzedawca moze odmówić zwrotu?
    Date: Sun, 23 May 2004 11:14:10 +0200
    Organization: lubman
    Lines: 14
    Message-ID: <c8pq33$put$1@news.lublin.pl>
    NNTP-Posting-Host: walecznych.lub.pl
    X-Trace: news.lublin.pl 1085303715 26589 212.182.97.170 (23 May 2004 09:15:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...lublin.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 23 May 2004 09:15:15 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:216193
    [ ukryj nagłówki ]

    pytanie jest takie:

    Kupiłem w piątek oryginalne oprogramowanie które z pewnego wzgledu jednak
    nie bedzie mi przydatne.
    W sobote chciałem dokonać zwrotu, ale sprzedawca zastawiając się brakiem
    'szsefa' odmówił kategorycznie.
    Czy miał do tego prawo? Czy powinien przyjąć zwrot i oddać mi pieniądze? Czy
    moze mi odmówić zastawiając się np taką a nie inną polityką firmy? Są na to
    jakieś przepisy? A moze rzeczywiście on ma rację.......

    Pilnie potrzebne mi takie informacje, proszę o pomoc.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1