  • 1. Data: 2004-02-17 16:59:46
    Temat: Re: czy policja i prokuratura jaja se ze mnie robi? Prosze o pomoc
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Rudy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c0tghn$1ob4$1@mamut.aster.pl

    > Jezu ludzie pomocy!!!
    > [..................]

    Nie cwaniakuj z zegarem systemowym. Teraz
    masz większą szansę, że Ci nikt nie odpowie.
    (przed "czasem")

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "01.09.1939 - początek tourne Hitlera po Europie."

  • 2. Data: 2004-02-17 17:03:03
    Od: "Jacek Placek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Po pierwsze złóż zażalenie. Ale jak nie będą chcieli szukać, to nie znajdą.
    Sam przecież odcisków palców nie sprawdzisz, ech...

  • 3. Data: 2004-02-18 09:38:21
    Od: "Rudy" <s...@w...pl>

    Jezu ludzie pomocy!!!
    Czy znowu ktos dostal troszku kasy ze mnie tak robia???
    Obrobiono mi dom w dniu 26.01.2004 roku, skradziono kilka przedmiotow
    charakterystycznych i dosc cennych, narobiono mi balaganu - wybite szyby
    itp.. byla policja odciski slady /widoczne jak na dloni/ itp... I teraz
    dostaje z prokuratory pismo PO 7 dniach od wlamania iz UMORZINO DOCHODZENIE
    Z POWODU NIEWYKRYCIA SPRAWCY PRZESTEPSTWA kiedy oni policja mieli go Qrvba
    wykryc po 7 dniach z sobota i niedziela??? Pisanie kwitow przez policje i
    prokurature to minimum 2 dni o co tu chodzi?? dodam iz miasteczko to prawie
    wies i wszyscy sie znaja moze o to chodzi.... Prosze o POMOC.
    Bardzo dziekuje