  • 1. Data: 2004-03-17 09:44:54
    Temat: czy obowiazuje zwrot gotowki?
    Od: "Rocky" <i...@w...pl>

    witam,

    mam pytanie o uslugi za ktore place abonamanet roczny.
    Otoz sprawa wyglada nastepujaco:
    umowa zawarta na czas nieokreslony, termin wypowiedzenia 1 miesiac.
    Zaplacilem za rok z gory, po czym wypowiedzialem umowe po 3 miesiacach.
    W umowie nie ma nic o zwrocie lub nie-zwrocie pieniedzy za niewykorzystany
    okres.

    Moje pytanie jest czy firma ma obowiazek zwrocic mi pieniadze za
    niewykorzystany okres do konca roku ??

    pozdrawiam,
    Rocky