  • 1. Data: 2003-05-05 10:57:15
    Temat: czy moge zawiesic dzialalnosc gosp.?
    Od: "Jacek W." <u...@p...fm>

    Witam... prowadze dzialalnosc gospodarcza... ale ciezko jest wiec chcialbym
    ja zawiesic... mam tylko jedna watpliwosc. Podpisze za kilka dni umowe na
    wykonanie uslugi.. ktorej odbior nastapi w sierpniu. I w zwiazku z tym...
    czy moge po podpisaniu umowy zawiesic dzialalnosc i na kilka tygodni przed
    sfinalizowaniem umowy odwiesic?

    Pozdrawiam
    Jacek W.

  • 2. Data: 2003-05-06 11:51:25
    Temat: Re: czy moge zawiesic dzialalnosc gosp.?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Jacek W." <u...@p...fm> napisał:

    >jest wiec chcialbym ja zawiesic... mam tylko jedna watpliwosc.
    U.S. przyjmuje 'zawieszenie', a ZUS 'zaprzestanie' dz.g.
    Sprawdz archiwum grupy-temat 'wałkowany' wielokrotnie.

    Artur Golański