  • 1. Data: 2003-05-05 11:05:18
    Temat: apelacja
    Od: "Jurek" <l...@w...pl>

    Witam serdecznie wszystkich i mam pytanie jak powinno wyglądać pismo do sądu
    apelacyjnedo wydz. karny .
    Z góry dziękuje za odpowiedź Jurek

  • 2. Data: 2003-05-05 16:43:11
    Temat: Odp: apelacja
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Jurek <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b95gl0$ltb$...@n...news.tpi.pl...

    > Witam serdecznie wszystkich i mam pytanie jak powinno wyglądać pismo do
    sądu apelacyjnedo wydz. karny .

    Jakie pismo? Apelacja?

    --
    Depi.

  • 3. Data: 2003-05-05 17:16:39
    Temat: Re: apelacja
    Od: "Jurek" <l...@w...pl>

    Tak zgadza się apelacja (odwołanie się od wyroku)
    Pozdrawiam Jurek

  • 4. Data: 2003-05-05 19:26:37
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Jurek <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b966d8$se5$...@n...news.tpi.pl...
    > Tak zgadza się apelacja (odwołanie się od wyroku)

    Staraj sie trzymac watek - tzn. odpowiadac na te posty, co trzeba, t
    oulatwia zycie :-)

    Apelacje od wyroku sadu okregowego musi sporzadzic i podpisac adwokat ( art.
    466 kpk - tzw. przymus adwokacki ). Radze sie udac do niego. Chyba, ze
    potrzebujesz tylko info "aby wiedziec".

    Zreszta sprawa jest prosta - wystarczy napisac kto, w jakiej sprawie i ze
    zaskarza ( wyrok w calosci, kare albo nie wiem co jeszcze :-) ) i wyslac do
    sadu i eto wsio - nie trzeba wiele sie wysilac, choc troche szczegolow
    zawsze pomaga.

    Depi.

  • 5. Data: 2003-05-05 20:06:27
    Temat: Re: Odp: apelacja
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Olender wrote:
> [...]
    > sadu i eto wsio - nie trzeba wiele sie wysilac, choc troche szczegolow

    i poczekać na wezwanie do usunięcia braków formalnych ;)

    KG

  • 6. Data: 2003-05-05 22:05:35
    Temat: Odp: Odp: apelacja
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

    > i poczekać na wezwanie do usunięcia braków formalnych ;)

    Tzn.?

    --
    Depi.

  • 7. Data: 2003-05-06 05:58:11
    Temat: Re: Odp: Odp: apelacja
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Olender wrote:
    > Tzn.?

    Jeśli mowa o apelacji od wyroku sądu okręgowego, w której mamy przymus
    adwokacki, to stosujemy też art.427§2 kpk - wskazanie zarzutów i ich
    uzasadnienie. Jeśli ich nie ma jest to brak formalny apelacji i stosuje
    się art.120 kpk

    KG

  • 8. Data: 2003-05-06 07:19:36
    Od: "Jurek" <l...@w...pl>

    > Witam serdecznie wszystkich i mam pytanie jak powinno wyglądać pismo
    > do sądu apelacyjnedo wydz. karny . Z góry dziękuje za odpowiedź Jurek

    Dziękuje bardzo za podpowiedź pozadrawiam i życzę miłego dnia Jurek