  • 1. Data: 2010-01-31 19:03:18
    Temat: czy moge bez problemu zwrocic towar????
    Od: "Wesoly" <t...@i...pl>

    Witam grupe.
    Mam taki maly problem. Wybralem sie z zona do sklepu z fotelikami
    samochodowymi dla dzieci. Po dlugich przemysleniach, przymierzaniach itp
    wybralismy fotelik, ktory nam odpowiadal.
    Po dokonaniu zaplaty zorientowalem sie, ze w opakowaniu fotelika nie ma
    instrukcji obslugi, atestow itp. Personel sklepu poinformowal mnie ze akurat
    ten model fotelika zadnej instrukcji nie ma za wyjatkiem malej naklejki z
    boku fotelika z informacja w jezyku czeskim czy slowackim, jak ten fotelik
    zapiac w aucie oraz naklejki z haslem POZOR !!! i jakies smieszne slowa.
    Czy w takim przypadku moge oddac ten fotelik i rzadac zwrotu gotowki?
    Sprzedawca twierdzi, ze moze mi wymienic na inny, drozszy fotelik. Jednak w
    tym sklepie nie widzimy innego, odpowiedniego dla nas.
    Dziekuje z gory za wszelkie informacje.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-31 19:31:23
    Temat: Re: czy moge bez problemu zwrocic towar????
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hk4k5m$mno$1@inews.gazeta.pl Wesoly <t...@i...pl>
    pisze:

    > Mam taki maly problem.
    Nie martw się, wielu ma duże problemy.

    > Wybralem sie z zona
    To drugi błąd.

    > do sklepu z fotelikami samochodowymi dla dzieci.
    Można było takiej potrzeby łatwo uniknąć - to był błąd pierwszy.

    > Po dlugich przemysleniach, przymierzaniach itp wybralismy fotelik, ktory
    > nam odpowiadal.
    > Po dokonaniu zaplaty zorientowalem sie, ze w opakowaniu fotelika nie ma
    > instrukcji obslugi, atestow itp.
    Dziwne. Po długich zastanowieniach, przemyśleniach, przymierzaniach
    zapłaciliście i dopiero po tym wszystkim okazało się, że wybraliście
    dziadostwo?? Niezły zbiorowy rozumek...

> [...]
    > jak ten fotelik zapiac w aucie oraz naklejki z haslem POZOR !!! i
    > jakies smieszne slowa. Czy w takim przypadku moge oddac ten fotelik i
    Z rządaniem może być ciężko.
    Spróbuj żądać, może lepiej wyjdzie.

    > Sprzedawca twierdzi, ze moze mi wymienic na
    > inny, drozszy fotelik. Jednak w tym sklepie nie widzimy innego,
    > odpowiedniego dla nas.
    Jak to? Skoro długo wybieraliście, przymierzaliście, przemyśliwaliście to
    znaczy, że było w czym.
    Czemu nie widzicie innego odpowiedniego? Zrobiliście jakieś nietypowe
    dziecko i tylko Czesi czy tam Słowacy takie coś przewidzieli choć nie podali
    instrukcji jak dziwoląga obsługiwać?

    > Dziekuje z gory za wszelkie informacje.
    Bardzo proszę.
    Próbowałbym odstąpic od umowy zakupu na podstawie braku obowiązującej w
    naszym kraju polskojęzycznej instrukcji obsługi (jeśli towar takowej
    wymaga).

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2010-01-31 20:28:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wesoly" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Zapytaj pracownika sklepu czy z tym fotelikiem bez atestu i instrukcji masz
    iść do Inspekcji Handlowej, czy jednak woli Ci zwrócić za niego pieniądze.
    Powinno pomóc.

  • 4. Data: 2010-02-01 01:41:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/31/2010 1:03 PM, Wesoly wrote:
> [...]
    > zapiac w aucie oraz naklejki z haslem POZOR !!! i jakies smieszne slowa.
    > Czy w takim przypadku moge oddac ten fotelik i rzadac zwrotu gotowki?

    Nie wiesz jak go zamontować, czy szukasz pretekstu do oddania fotelika?