    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy moge bez problemu zwrocic towar????
    Date: Sun, 31 Jan 2010 20:31:23 +0100

    W wiadomości news:hk4k5m$mno$1@inews.gazeta.pl Wesoly <t...@i...pl>
    pisze:

    > Mam taki maly problem.
    Nie martw się, wielu ma duże problemy.

    > Wybralem sie z zona
    To drugi błąd.

    > do sklepu z fotelikami samochodowymi dla dzieci.
    Można było takiej potrzeby łatwo uniknąć - to był błąd pierwszy.

    > Po dlugich przemysleniach, przymierzaniach itp wybralismy fotelik, ktory
    > nam odpowiadal.
    > Po dokonaniu zaplaty zorientowalem sie, ze w opakowaniu fotelika nie ma
    > instrukcji obslugi, atestow itp.
    Dziwne. Po długich zastanowieniach, przemyśleniach, przymierzaniach
    zapłaciliście i dopiero po tym wszystkim okazało się, że wybraliście
    dziadostwo?? Niezły zbiorowy rozumek...

    > Personel sklepu poinformowal mnie ze
    > akurat ten model fotelika zadnej instrukcji nie ma za wyjatkiem malej
    > naklejki z boku fotelika z informacja w jezyku czeskim czy slowackim,
    > jak ten fotelik zapiac w aucie oraz naklejki z haslem POZOR !!! i
    > jakies smieszne slowa. Czy w takim przypadku moge oddac ten fotelik i
    > rzadac zwrotu gotowki?
    Z rządaniem może być ciężko.
    Spróbuj żądać, może lepiej wyjdzie.

    > Sprzedawca twierdzi, ze moze mi wymienic na
    > inny, drozszy fotelik. Jednak w tym sklepie nie widzimy innego,
    > odpowiedniego dla nas.
    Jak to? Skoro długo wybieraliście, przymierzaliście, przemyśliwaliście to
    znaczy, że było w czym.
    Czemu nie widzicie innego odpowiedniego? Zrobiliście jakieś nietypowe
    dziecko i tylko Czesi czy tam Słowacy takie coś przewidzieli choć nie podali
    instrukcji jak dziwoląga obsługiwać?

    > Dziekuje z gory za wszelkie informacje.
    Bardzo proszę.
    Próbowałbym odstąpic od umowy zakupu na podstawie braku obowiązującej w
    naszym kraju polskojęzycznej instrukcji obsługi (jeśli towar takowej
    wymaga).

    --
    Jotte