  • 1. Data: 2002-11-17 14:35:32
    Temat: czy mam sie bac zaiksu
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    powtarzam posta bo jak na tepsowca przystalo moj post
    zostal wywalony z newsserverow pare godzin po
    ogloszeniu wiec moze nie wszyscy widzieli....domyslam sie
    tez ze bylo 100x ale prawo to nie uruchamianie
    karty muzycznej gdzie mozna sie swobdnie posilkowac archiwum

    u kumpla prywatnie w domu byl nalot ZAIKSu i policji z prokuratury
    w Katowicach - mieli podobno nakaz, szukali pirackiego
    oprogramowania, nic nie znalezli - kumpel jest przeczulony
    na tym punkcie, ale mam w zwiazku z tym pare pytan..:

    1 - czy powinien mu zostac jakis slad (na papierze) ze byl
    nalot - podobno majtneli mu przed nosem jakims nakazem
    ale zadnego swistka nie zostawili - a chyba powinni, jakby np.
    chcial interweniowac w prokuraturze o czym ponizej....

    2 - czy mozna (trzeba) w takim przypadku interweniowac
    w prokuraturze - chodzi mi o to jakie bylo uzasadnienie
    nalotu - jak wspominalem kumpel to spokojny czlowiek
    wiec nalot byl albo pomylka albo na skutek zlosliwego
    dowcipu, ew. jakby to byli jacys przebierancy to tymbardziej
    trzeba by interweniowac.... suma sumarum nie po to chyba
    jest prokuratura i narzedzie przeszukiwania miejsca
    zamieszkania zeby robic naloty na kogo popadnie ???

    3 - podobno nakaz obejmowal TYLKO jeden pokoj ??
    mozliwe jest cos takiego ?? pytam bo w zyciu nie mialem
    z tym kontaktu... po tym jak przetrzasneli do gory nogami
    pokoj kumpla (i nic nie znalezli), On zazartowal ze trzyma
    piraty w wannie w lazience. Po tym zarcie wyraznie
    zdesperowani policjanci wkroczyli do lazienki i ja tez
    przeszukali :-)) - nic nie znalezli, ale interesuje mnie jak
    to wyglada w swietle nakazu tylko na 1 (konkretnie kumpla)
    pokoj ??

    to tyle - po prawdzie to podobno nie byli bardzo upierdliwi
    (np. nie pytali o licencje do StarOffice-a :-)) i wygladali raczej
    na zbitych z tropu (spodziewali sie hurtowni pirackiego softu...)
    pomylka ??? niestety kumpel jest malo kumaty w sprawach
    urzedniczych i nie wypytal ich o to co ja teraz pytam....zreszta
    pytam tez troche z obawy o siebie - moze ktos ze znajomych
    robi sobie kawaly piszac do prokuratury - a nuz zrobia nalot
    i u mnie??

    ZOMO
    --
    change onet to 0net in reply adress
    change "o" to ZERO - stop SPAM

  • 2. Data: 2002-11-17 16:48:59
    Temat: Re: czy mam sie bac zaiksu
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

> [...]
    > tez ze bylo 100x ale prawo to nie uruchamianie
    > karty muzycznej gdzie mozna sie swobdnie posilkowac archiwum

    co ci wywalilo ?
    zmien sobie albo serwer albo ustawienia czytnika

  • 3. Data: 2002-11-19 00:00:29
    Temat: Odp: czy mam sie bac zaiksu
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    > co ci wywalilo ?
    > zmien sobie albo serwer albo ustawienia czytnika

    server bym zmienil bardzo chetnie, najpeniej na jakis wielki
    uczelniany, ale niestety skazany jestem na uslugi TPSA
    czytnik czytnikiem ,ale wiadomosci z tpnetu maja najnizszy
    priorytet na newsserverach i najszybciej z nich wylatuja, o ile
    wogole uda sie im na nie wejsc....

    ale za 3 posty przepraszam - troche mnie ponioslo (1 juz zreszta
    zkancelowalem)

    ZOMO