  • 11. Data: 2007-05-24 13:05:57
    Temat: Re: czy ma takie prawo? dość pilne pytanie.
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 24 May 2007 14:55:05 +0200, Herald napisał(a):

    > Z postu nie trudno się domyśłić że to nie *miejsce prowadzenia DG* tylko
    > siedziba.

    Jeśli to osoba fizyczna to nie ma siedziby. Więc jest albo adres
    rejestracji, albo adres prowadzenia działalności. Skoro to tylko laptop
    to zrozumiałem, że to jest miejsce prowadzenia działalności.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 12. Data: 2007-05-24 13:15:05
    Od: M <n...@n...cry>

    Olgierd napisał(a):
    > To wprost. Natomiast masz jeszcze odesłania do "przepisów szczególnych" w
    > art. 77 ustawy o swobodzie gospodarczej. I diabła ze świeczką wpuścić
    > między nie, żeby sprawdził czy coś się znajdzie czy nie znajdzie.

    To z innej beczki - strażnik wykonując czynności służbowe musi podać ich
    podstawę. Chce kontrolować, prosimy o podstawę.

    --
    pzdr

  • 13. Data: 2007-05-24 13:23:18
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 24 May 2007 15:15:05 +0200, M napisał(a):

    > To z innej beczki - strażnik wykonując czynności służbowe musi podać ich
    > podstawę. Chce kontrolować, prosimy o podstawę.

    Troszkę mi się przypominają moje niegdysiejsze gadki-szmatki ze
    strażnikami nt. psów na smyczy i/bądź w kagańcu.

  • 14. Data: 2007-05-24 13:26:35
    Od: M <n...@n...cry>

    Olgierd napisał(a):
    > Troszkę mi się przypominają moje niegdysiejsze gadki-szmatki ze
    > strażnikami nt. psów na smyczy i/bądź w kagańcu.

    Dyktafon w łapkę i sprawdzamy czy ma odwagę w dalszym ciągu bredzić ze
    świadomością, że zostanie to wykorzystane. W większości przypadków
    odwaga mija.

    --
    pzdr

  • 15. Data: 2007-05-24 13:42:14
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 24 May 2007 15:26:35 +0200, M napisał(a):

    > Dyktafon w łapkę i sprawdzamy czy ma odwagę w dalszym ciągu bredzić ze
    > świadomością, że zostanie to wykorzystane. W większości przypadków
    > odwaga mija.

    Gorzej jeśli się okaże, że jest jakaś podstawa ;-) zresztą pewnie
    wystarczy, że namówią IS lub PIP do udzielenia asysty ;-)

  • 16. Data: 2007-05-24 13:49:41
    Od: M <n...@n...cry>

    Olgierd napisał(a):

    > Gorzej jeśli się okaże, że jest jakaś podstawa ;-) zresztą pewnie
    > wystarczy, że namówią IS lub PIP do udzielenia asysty ;-)

    No to niech będzie podstawa albo asysta:
    1. tanio skóry nie sprzedać;
    2. nie ułatwiać szukania haków albo odwetów, a jeśli już w to w sposób
    kontrolowany;
    3. jeśli są podstawy na działania ad personam to zbierać materiały, bo
    to pachnie sprawą Kluski w małym wymiarze - nie zagięli wcześniej to
    teraz będą szukać haków w stylu niewywiezione śmieci, choć cała ulica
    dokładnie robi to samo i im uchodzi

    --
    pzdr

  • 17. Data: 2007-05-24 17:29:34
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 24 maja 2007 15:05
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f342jl$33s$1@inews.gazeta.pl>):

    > Jeśli to osoba fizyczna to nie ma siedziby. Więc jest albo adres
    > rejestracji, albo adres prowadzenia działalności. Skoro to tylko laptop
    > to zrozumiałem, że to jest miejsce prowadzenia działalności.

    Ja proponuję wyznaczyć miejsce na działalność w wyjątkowo upieprzonej
    piwnicy z dojściem bez schodka po ciemku i poprowadzić tam strażaków
    wskazując pozostałe pomieszczenia jako prywatne.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie spamować,
    napisz tu: s...@s...net.pl lub t...@...pl

  • 18. Data: 2007-05-24 19:23:36
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Thu, 24 May 2007 13:05:57 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Jeśli to osoba fizyczna to nie ma siedziby. Więc jest albo adres
    > rejestracji, albo adres prowadzenia działalności. Skoro to tylko laptop
    > to zrozumiałem, że to jest miejsce prowadzenia działalności.

    Polecam:
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firma_070524/fi
    rma_a_2.html

  • 19. Data: 2007-05-24 20:00:26
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Olgierd wrote:

    > Gorzej jeśli się okaże, że jest jakaś podstawa ;-) zresztą pewnie
    > wystarczy, że namówią IS lub PIP do udzielenia asysty ;-)

    PIP-ę? Przecież pytający nie zatrudnia nikgo, o ile dobrze zrozumiałem.

    Piotrek

  • 20. Data: 2007-05-25 04:47:04
    Od: redgrist <s...@n...pl>

    Piotrek napisał(a):

    > PIP-ę? Przecież pytający nie zatrudnia nikgo, o ile dobrze zrozumiałem.
    >
    > Piotrek

    Zatrudniam czasem osobę z bliskiej rodziny.
    Nawet jak wezwą PIP to wątpię aby był problem, kiedyś widziałem taką
    kontrole, ta instytucja ma mierne możliwości.

    Jeśli chodzi jednak o sedno, nie będę sie dawał darmozjadom zastraszyć.
    Nie może być tak że przegrany przedstawiciel jakiejś tam władzy będzie
    toczył prywatną wojnę.
    Ja nie mam szyldu o działalności więc mocno niuchali aby coś znaleźć na
    ten dom. Nie mieszkam z rodzicami więc dziś specjalnie pojadę na
    spotkanie z SG.

    dziękuje za odpowiedzi

    redgrist