  • 1. Data: 2004-02-09 18:26:36
    Temat: czy ktoś zna odpowiedz?
    Od: "Wojtek W" <w...@w...pl>

    kara wynosiła 1 rok na 3 lata w zawieszeniu, potrzebuje zaswiadczenie o
    niekaralnosci, jak dlugo to jest w papierach? po jakim czasie to jest
    anulowane? Prosze o odpowiedz. Dzieki!!!

  • 2. Data: 2004-02-09 18:39:14
    Temat: Re: czy ktoś zna odpowiedz?
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Wojtek W wrote:

    > kara wynosiła 1 rok na 3 lata w zawieszeniu, potrzebuje zaswiadczenie o
    > niekaralnosci, jak dlugo to jest w papierach? po jakim czasie to jest
    > anulowane? Prosze o odpowiedz. Dzieki!!!

    jeśli to cała kara, to 3 lata i 6 miesięcy

    KG

  • 3. Data: 2004-02-09 18:44:25
    Temat: Odp: czy ktoś zna odpowiedz?
    Od: "Wojtek W" <w...@w...pl>

    czy jesteś pewien, bo gdzieś słyszałem, że dopiero po 10 latach
    Użytkownik kam <X#k...@p...onet.pl.#X> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c08jn5$nv2$...@i...gazeta.pl...

  • 4. Data: 2004-02-09 18:56:08
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Wojtek W wrote:

    > czy jesteś pewien, bo gdzieś słyszałem, że dopiero po 10 latach

    Art. 76. § 1. Skazanie ulega zatarciu z mocy prawa z upływem 6 miesięcy
    od zakończenia okresu próby.
    § 2. Jeżeli wobec skazanego orzeczono grzywnę lub środek karny, zatarcie
    skazania nie może nastąpić przed ich wykonaniem, darowaniem albo
    przedawnieniem ich wykonania; nie dotyczy to środka karnego wymienionego
    w art. 39 pkt 5.

    KG