  • 1. Data: 2004-06-27 16:22:15
    Temat: czy jest sens probować składać doniesienie ?
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    witam !

    czy jest sens składac do prokuratury doniesienie na kogoś kto od kilku
    tygodni ewidentnie mnie oczernia ??
    wiem , że na wygranie sprawy nie mam co liczyć , ale interesuje mnie czy
    jest szansa na to , że prokurator odrobinę pomęczy ludków rozpuszczających
    parszywe plotki ?
    sprawa jest dla mnie dość irytującą , gdyż jest wprost związana ze sposobem
    w jaki zarabiam na życie....

  • 2. Data: 2004-06-27 18:29:56
    Temat: Re: czy jest sens probować składać doniesienie ?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-06-27 18:22, Jarek Skórski rzecze:
    > czy jest sens składac do prokuratury doniesienie na kogoś kto od kilku
    > tygodni ewidentnie mnie oczernia ??

    Nie ma sensu. Wnieś sprawę od razu do sądu.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 3. Data: 2004-06-27 18:32:21
    Od: "amant" <l...@f...pl>

    co za pytanie???
    nic cię to nie kosztuje, a prokuratura i policja ma ci służyć....

    --
    pozdro, amant
    gg # 3350626

  • 4. Data: 2004-06-27 19:50:05
    Od: "amant" <l...@f...pl>

    > Nie ma sensu. Wnieś sprawę od razu do sądu.

    Z całym szacunkiem, ale przy przewlekłości postępowania sądowego w Polsce
    jaki sens ma kierowanie takiej sprawy do sądu? Sprawa trafi na wokandę po
    kilku miesiącach, a później będzie się wlec się lata - oszczerstwa to
    idealne pole do działania dla pieniaczy. W końcu uzyskanie
    satysfakcjonującego powoda wyroku nie musi spowodować zaprzestania
    oczerniania przez skazanego.... Jest natomiast szansa, że działania
    prokuratury i policji spowodują zaprzestanie takich działań... A z pewnością
    działania podjęte przez prokuratora będą szybsze niż przez sąd....

    --
    pozdro, amant
    gg # 3350626

  • 5. Data: 2004-06-27 19:52:45
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-06-27 21:50, amant rzecze:
    [..]
    > prokuratury i policji spowodują zaprzestanie takich działań... A z pewnością
    > działania podjęte przez prokuratora będą szybsze niż przez sąd....

    Prokurator ma w dupie takie zgłoszenia, a po oczerniającym i tak to spłynie.
    Musi sam wnieść sprawę do sądu.

    A co do szybkiej skuteczności - parę bardzo bolesnych "klapsów" czyni cuda.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 6. Data: 2004-06-27 20:12:27
    Od: "amant" <l...@f...pl>

    > wiem , że na wygranie sprawy nie mam co liczyć , ale interesuje mnie czy
    > jest szansa na to , że prokurator odrobinę pomęczy ludków rozpuszczających
    > parszywe plotki ?

    sprawy jak sam twierdzi - nie wygra

    > Prokurator ma w dupie takie zgłoszenia, a po oczerniającym i tak to
    spłynie.

    a prokurator nie może mieć w dupie - bo możesz zaskarżyć niepodjęcie przez
    niego działań

    > A co do szybkiej skuteczności - parę bardzo bolesnych "klapsów" czyni
    cuda.

    Mogę wiedzieć na którym wydziale prawa tak uczą??? buahhhaa.... super rada,
    nie ma co - Panie Meenasie!!
    --
    pozdro, amant
    gg # 3350626

  • 7. Data: 2004-06-27 20:31:10
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Arek napisał w news:cbn3pp$dnn$3@news.onet.pl :

    > Nie ma sensu. Wnieś sprawę od razu do sądu.

    a jaki sens ma wnoszenie do sądu ?
    chodzi mi o to żeby 2 osoby na przyszłość zastanowiły się zanim zaczną
    chlapać dookoła swoimi wymysłami ..
    nie zależy mi na wyroku ( ktory raczej niespecjalnie jest możliwy bo głowny
    prowodyr mieszka sobie w szwecji )

  • 8. Data: 2004-06-27 20:32:01
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    amant napisał w news:cbn8it$b3l$1@nemesis.news.tpi.pl :

> [...]
    > prokuratury i policji spowodują zaprzestanie takich działań... A z
    > pewnością działania podjęte przez prokuratora będą szybsze niż przez

    hmm
    mam iść najpierw do dzielnicowego , czy od razu do prokuratury ?

  • 9. Data: 2004-06-27 20:50:25
    Od: "amant" <l...@f...pl>

    > hmm
    > mam iść najpierw do dzielnicowego , czy od razu do prokuratury ?

    idź na najbliższy posterunek policji i złóż zawiadomienie o popełnieniu
    przestępstwa... oni już cię dalej pokierują... Trochę to będzie męczące na
    policji bo będziesz musiał złożyć zeznanie, ale nikt nie mówił ze będzie
    łatwo...
    --
    pozdro, amant
    gg # 3350626

  • 10. Data: 2004-06-27 21:13:30
    Od: "Teqnix" <x...@k...org>

    ale to bedzie sprawa o pomowienie, wiec i tak toczaca sie z oskarzenia
    prywatnego, mozesz isc na policji i zlozyc ustna skarge, ktora policja
    przesle do sadu, a mozesz bezposrednio zlozyc prywatny akt oskarzenia. tak
    czy siak i tak sie szykuj na wylozenie 300 zeta na ryczalt. zostaniesz
    wezwany o braki:)