  • 1. Data: 2004-06-27 17:01:36
    Temat: wolnosc prowadzenia dzialalnosci
    Od: "xray" <x...@l...pl>

    witam
    jesli ktos porwadzi dzialalnosc gosp.
    i jest w urzedzie miasta zarejsstrowana
    jako handel art. przemyslowymi - import, export
    uslugi

    to czy jesli chce zmienic zakres dzialanosci
    przez sprzedaz np. art. nie przemyslowych
    albo KWIATOW cietych (o to glownie mi chodzi)
    to musze cos gdzies zglaszac ?
    czy sprzedaz kwiatow jest jakos reglamentowana ?

    pozdr

    piotr

  • 2. Data: 2004-06-27 17:40:15
    Temat: Re: wolnosc prowadzenia dzialalnosci
    Od: "Kuba" <k...@e...pl>

    > to musze cos gdzies zglaszac ?

    Tak. Musisz dokonac aktualizacji wpisu do ewidencji dzialalnosci
    gospodarczej zgodnie z PKD a pozniej zglosic ten fakt do GUS (Regon), jezeli
    Twoja "glowna" dzialalnosc ulega zmianie.

  • 3. Data: 2004-06-27 18:06:20
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <k...@e...pl> napisal(a):

    > Tak. Musisz dokonac aktualizacji wpisu do ewidencji dzialalnosci
    > gospodarczej zgodnie z PKD a pozniej zglosic ten fakt do GUS (Regon), jezeli
    > Twoja "glowna" dzialalnosc ulega zmianie.

    Zawsze mnie zastanawiało, SKĄD ten obowiązek wynika. Jakaś podstawa
    prawna.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 4. Data: 2004-06-27 19:58:11
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości

    > Zawsze mnie zastanawiało, SKĄD ten obowiązek wynika. Jakaś podstawa
    > prawna.

    oczywiście: Ustawa Rrawo działalności gospodarczej- wszelkie zmiany swoich
    danych musisz zgłosić do urzędu w ciągu 14 dni od zaistnienia.

    pozdr.
    b.