  • 1. Data: 2007-07-02 09:14:04
    Temat: Fałszywe pisma - jak zbierać dowody przestępstwa?
    Od: "c...@y...co.uk" <c...@y...co.uk>

    Witam,

    koresponduję aktualnie z nieuczciwym najemcą. Takie tam pisma jak to przed
    procesem. Ja swoje wysyłam listem "za potwierdzeniem odbioru". Od niego
    otrzymuję pisma o kłamliwej treści z bardzo nieudolnie sfałszowanym
    podpisem (poprostu jest napisane pod pismem imię i nazwisko zwykłymi
    literami - chyba nawet nie można tego uznać za podpis) wysłane listem
    zwykłym z tej samej poczty co ja korzystam.
    Jak zbierać dowody? Coś czuję, że w sądzie się nagle dowiem, że moje pisma
    były ignorowane i on nie wie kto je pisał i zapewne to ja je sfałszowałem.
    Tak się już zdarzało w sytuacjach codziennych, kiedy na ten fakt zwracałem
    mu uwagę.

    --
    contact_agentedwardfring1(at)yahoo(dot)co(dot)uk is spamer
    contact_agentedwardfring1(at)yahoo.co.uk is spamer

  • 2. Data: 2007-07-02 18:12:21
    Od: MiCHA <m...@m...waw.pl>

    c...@y...co.uk wrote:

> [...]
    > Tak się już zdarzało w sytuacjach codziennych, kiedy na ten fakt zwracałem

    Pism otrzymanych listem zwykłym po prostu... nie otrzymałeś. I tyle. To,
    że on ignorował Twoje pisma, to działa jedynie na jego niekorzyść. :-)

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2007-07-02 20:30:46
    Od: "c...@y...co.uk" <c...@y...co.uk>

    MiCHA wrote:

    > Pism otrzymanych listem zwykłym po prostu... nie otrzymałeś. I tyle. To,
    > że on ignorował Twoje pisma, to działa jedynie na jego niekorzyść. :-)

    Dzięki :-D