  • 31. Data: 2006-03-12 11:08:12
    Temat: Re: czy czlowiek ma prawo pobic policjanta...
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale rozmawiamy o sytuacji w Polsce. Tym bardziej za granicę nikt ich nie
    > zawiezie oraz nikt nie sprowadzi sprzętu od FBI

    zamiast kilkudziesieciu samochodow dodatkowych mozna nabyc troche
    sprzetu ktory pozwoli uniknac sytuacji w ktorej czlowiek niewinny
    pojdzie siedziec. Chyba ze Ty wyznajesz zasaade te co Ziobro, nie wazne
    jak byle szybko zostal osadzony.

    P.

  • 32. Data: 2006-03-12 16:38:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Normy wynikają z obliczeń średniego zużycia paliwa na 100km. To wydaje
    > się normalne, w transporcie ciężarowym czy jakim innym takie normy się
    > oblicza. Bo skąd wiadomo np, że autokar spala na 100 km 26 litrów ropy
    > a nie 35 z czego 9 kierowca zatrudniony nie sprzedaje na lewo?
    >
    > I kto powiedział, że chodzi o normy spalania na 100km?

    ? Ja sie wlasnie pytałem o jakie "przepały" tobie sie rozchodzi...

    > Np. Powiatowa Komenda Policji w Sępólnie Kraj. jako limity ma 30 km.
    > dziennie na radiowóz.
    >
    > I uwierz mi te informacje nie są wyciągnięte z rękawa. :)

    pytałem dlatego ze ostatnio widziałem jak kierowcy karetek narzekali ze
    maja normy tylko 13l/100 km i jak spala wiecej to musza doplacac. Ja tam
    sie pewnie nie znam ale chyba Mercedesy Sprintery wiecej na 100 nie pala?
    Nawet jak czesc jazdy jezdzi sie dosc szybko.

    "Każde dziecko jest poniekšd geniuszem w oczach swych rodziców,
    a każdy geniusz dzieckiem." Artur Schopenhauer

  • 33. Data: 2006-03-12 16:48:51
    Od: Critu <k...@w...pl>

    > [...] Facet, czy Ty jesteś nienormalny?
    > Co to za html na niusach??? W Powiatowej Komendzie Policji
    > w Sępólnie Kraj. pracuje jakiś idiota???

    Całkiem możliwe, :) i chyba nie tylko tam bo na innych posterunkach
    chyba też.

    A propos pierwszego pytania to odpowiadam. Jestem normalny i nie wiem
    skąd to pytanie, bo nie uważam abym napisał coś kretyńskiego w
    przeciwieństwie do ciebie.

  • 34. Data: 2006-03-12 18:55:48
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > A propos pierwszego pytania to odpowiadam. Jestem normalny i nie wiem
    > skąd to pytanie, bo nie uważam abym napisał coś kretyńskiego

    Stosowanie html-a w Usenecie jest kretyńskie.

    --
    Piotr

  • 35. Data: 2006-03-17 15:50:03
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    I wtedy się okaże, czy w magazynku były ślepaki poprzebierane za ostre...
    JaC

    > Wowczas nasz trzezwy czlowiek wymierza jednemu policjantowi kopniaka w zoladek,
    drugiego wali w ryj i ucieka.