  • 1. Data: 2006-03-08 18:12:27
    Temat: Konstytucja a dofinansowanie
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    Witam,

    Art. 25 p.1 Konstytucji mowi, ze "Kościoły i inne związki wyznaniowe są
    równouprawnione.".

    Art. 8 p.2 mowi : "Przepisy Konstytucji stosuje się bezpośrednio, chyba że
    Konstytucja stanowi inaczej.".

    Ostatnio Kosciol Katolicki dostal dofinansowanie ok. 20 milionow zlotych.

    Pytanie jest takie: dlaczego inne koscioly, albo nawet ja, zakladajac jakis
    kosciol
    nie dostane dotacji w tejze wysokosci ?

    Gdzie jest tajemnica? Czy w odpowiedniej interpretacji slowka
    'rownouprawnione',
    czy moze w odpowiedniej interpretacji slowka 'bezposrednio' ?

    pozdrawiam
    pluton

  • 2. Data: 2006-03-08 20:00:56
    Temat: Re: Konstytucja a dofinansowanie
    Od: Michał Wilk <m...@o...pl>

    > Gdzie jest tajemnica? Czy w odpowiedniej interpretacji slowka
    > 'rownouprawnione',
    > czy moze w odpowiedniej interpretacji slowka 'bezposrednio' ?

    W tym, ze formalnie pieniadze nie otrzymal Kosciol a Muzeum

    Pozdrawiam,
    Michal