eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy KP jest dowodem ksiegowym i jak jest traktowany przez prawo? › czy KP jest dowodem ksiegowym i jak jest traktowany przez prawo?
    From: "J&J" <d...@b...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy KP jest dowodem ksiegowym i jak jest traktowany przez prawo?
    Date: Mon, 4 Apr 2005 17:35:55 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@195.205.134.130

    Witam
    Mam takie pytanie?
    Czy KP - Kasa Przyjmie jest dowodem ksiegowym? i jak sa traktowane przez prawo?
    Pytanie moje wynika z faktu, placilem za towar w pewnej firmie gotowka w kasie -
    pomimo faktu, iz faktury otrzymywalem z odroczonym terminem platnosci. A teraz tzn
    po uplywie ponad roku wyszly pewne niescislosci w rozliczeniach. Ja dysponuje
    kilkoma dowodami wlaty KP o tych samych nr ale innych kwotach.
    Firma od ktorej kupowalem towar twierdzi, ze zalegam im z platnosciami za towar a z
    moich wyliczen, ktore powstaly z sumowania kwot z KP wynika, iz ja nadplacilem.
    Sporne sa wlasnie w/w KP.
    Czy w wypadku gdy firma dkiruje sprawe do sadu moge sie powolywac na te sporne dowody
    wplaty, czy tez sad uzna je za malo wazne dla sprawy?

    KJ