  • 11. Data: 2004-04-20 20:10:28
    Temat: Re: czy BZWBK działa zgodnie z prawem ?
    Od: "RakS" <0...@0...pl>

    > Treść jest następująca:
    > --------------------------
    >
    > Oświadczam, że rezygnuję z Pakietu Ubezpieczeń Finansowych do
    następujących
    > kart płatniczych:
    > VISA Electron............... Maestro.......................
    > VISA Classic................ Maestro
    Euro<26........................
    > wydanych do konta osobistego o numerze:
    > oraz że jestem Posiadaczem/Współposiadaczem konta, do którego zostały
    > wydane ww. karty.
    >
    > .............................. ...................
    > (miejscowość, data) (podpis)

    Jak mozna rezygnowac z czegos czego sie nie zamawialo.

    Miesiac temu J. Weiss "Dzwonie do Pani/a" imial podobna sytuacje.
    Bank na prosbe J. Weissa mial zrezygnowac z oplaty za wydanie karty Dinners
    Club, ktorej on nigdy wczesniej nie zamawial.

    Juz niedlugo dojdzie do tego ze:
    jak przyniosa Wam ulotke reklamowa z hipermarketu pod drzwi i nie zlozysz
    pisemnej odmowy zakupu produktow zawartych w tej ulotki
    to ostatniego dnia obowiazywania folderu zostana Wam dostarczone wszystkie
    produkty zawarte w tej gazetce.

    Kiedy do takiej sytuacji dojdzie????

    RakS

  • 12. Data: 2004-04-20 20:25:41
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c63vvr$2sg$...@i...gazeta.pl,
    RakS <0...@0...pl>:

> [...]
    > to ostatniego dnia obowiazywania folderu zostana Wam dostarczone
    > wszystkie produkty zawarte w tej gazetce.

    Na razie mam odwrotnie: przynosza mi ulotke, ale jak ide z nia do nich, to
    nie chca mi nic sprzedac, poniewaz mam ze soba plecaczek. TESCO!!!

    --
    Robert

  • 13. Data: 2004-04-21 05:01:17
    Od: "MONTWA" <m...@h...com>

    > Na razie mam odwrotnie: przynosza mi ulotke, ale jak ide z nia do nich, to
    > nie chca mi nic sprzedac, poniewaz mam ze soba plecaczek. TESCO!!!

    Nałuż krawat. Klient w krawacie mniej awanturujący się jest ...

    Monti

  • 14. Data: 2004-04-21 13:47:48
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "MONTWA" <m...@h...com> napisał w wiadomości

    > Nałuż krawat. Klient w krawacie mniej awanturujący się jest ...

    Myślisz, że jak będzie miał krawat i plecak, to go wpuszczą? ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 15. Data: 2004-04-21 13:51:13
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Tomasika, że
    >
    > Nie mam przed oczyma ustawy, ale z tego co pamiętam, to właśnie jest taki
    > problem, że bank pokrywa powyżej tej kwoty. Poniżej klient. I klient
    > ewentualnie może się ubezpieczyć od tej niższej kwoty.

    Tak dokładnie jest. Art. 28 tejże ustawy reguluje te kwestie.

  • 16. Data: 2004-04-21 15:20:02
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Nie mam przed oczyma ustawy, ale z tego co pamiętam, to właśnie jest
    > taki problem, że bank pokrywa powyżej tej kwoty. Poniżej klient. I
    > klient ewentualnie może się ubezpieczyć od tej niższej kwoty.

    Ja zrozumiałem twój post tak, że klient pisemnie rezygnujący z pakietu
    rezygnuje też z ograniczenia odpowiedzialności do 150 euro. Ale jak już
    napisał Tomasz Waszczynski, takie postanowienie byłoby i tak nieważne z mocy
    ustawy o eip.

    Bogdan B.