  • 11. Data: 2008-04-29 22:14:38
    Temat: Re: czołg z II woj swiat i legalnosc posiadania w polsce
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Icek pisze:

    > no ew dziadek w wehrmachcie i Ci podarowal ;P

    Finansowo korzystniejszy byłby dziadek z Kriegsmarine ;->

  • 12. Data: 2008-04-29 23:00:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zbyszek pisze:

    > Jeszcze zapłacisz za pracę archologow,a jeśli oni stwierdzą
    > że znalezisko jest wyjątkowo cenne to chyba przekopią
    > łyżeczkami do herbaty cały teren na metr w głąb, to zajmie
    > im z 10lat - więc sam zatrudnisz ich aaby szybciej kopali....

    Ahem... Mam nadzieję, że jasne jest, że tylko nieco eufemistycznie
    nazwałem zakopane przez jakąś fleję śmieci? ;->

  • 13. Data: 2008-04-30 07:07:37
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Prawnie byłby gorszy, bo wraki podwodne należą do skarbu państwa.
    JaC

    -----

  • 14. Data: 2008-04-30 07:08:44
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Słyszałem, że to niezły sposób przekopania ogródka u Babci ;-)
    JaC

    -----

  • 15. Data: 2008-05-05 15:56:50
    Od: Onufry Zagloba <Z...@g...com>

    On 29 Kwi, 21:38, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Zakopywanie w celu
    > ukrycia rzeczy Nie jest zakazane, a od samego zakopania prawo własności na
    > skarb państwa Nie przechodzi.

    Powstaje zatem pytanie czy tak samo można argumentować znalezienie np.
    garnca ze złotymi monetami ;-) Cieżkie czasy były, Niemiec szedł to
    dziadek zakopał to co dostał od swojego dziadka szlachcica ;-)

    --
    Pozdrawiam Waszmości
    Onufry Zagłoba