  • 1. Data: 2008-04-29 10:51:47
    Temat: zagubione akta ...
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    Witam,

    Ktoś wytoczył mi proces cywilny, sąd zasądził dosyć konkretną kwotę,
    zawarłem ugodę, ale .... w międzyczasie gdzieś na drodze Sąd - Komornik
    zagineły akta komornicze i pomimo zawartej ugody komornik nie chce wstrzymać
    egzekucji. Co mogę w tej sprawie zrobić?

    pozdrawiam

    T.

  • 2. Data: 2008-04-29 10:53:12
    Temat: Re: zagubione akta ...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomek pisze:
> [...]
    > zagineły akta komornicze i pomimo zawartej ugody komornik nie chce wstrzymać
    > egzekucji. Co mogę w tej sprawie zrobić?

    Na jakiej podstawie komornik wykonuje swoje działania (co jest
    tytułem wykonawczym)?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-04-29 11:00:07
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    > Na jakiej podstawie komornik wykonuje swoje działania (co jest tytułem
    > wykonawczym)?

    wyrok, który kiedyś był prawomocny, później został przywrócony termin i
    złożony sprzeciw

  • 4. Data: 2008-04-29 11:55:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomek pisze:

    > wyrok, który kiedyś był prawomocny, później został przywrócony termin i
    > złożony sprzeciw

    I teraz komornik prowadzi egzekucję na podstawie tamtego starego,
    uchylonego wyroku? Trzeba wnieść powództwo przeciwegzekucyjne do sądu.

  • 5. Data: 2008-05-02 19:47:44
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Tue, 29 Apr 2008 12:51:47 +0200, Tomek napisał(a):

> [...]
    > zagineły akta komornicze i pomimo zawartej ugody komornik nie chce wstrzymać
    > egzekucji. Co mogę w tej sprawie zrobić?

    Czytałem artykuł w "Rz", ze gubienie akt jest nagminne i zbytnio nie bardzo
    jest na to rada.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net