  • 11. Data: 2006-06-30 19:44:08
    Temat: Re: czesne za studia... brrr
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    witek napisał(a):

    > Jak wydedukowałeś, że ona nie zaliczyła I semestru?

    nie poszla na egzaminy ? :-)

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 12. Data: 2006-06-30 21:13:28
    Od: "mick" <m...@p...onet.pl>

    > nie poszla na egzaminy ? :-)

    Nie zaliczyła I semestru, bo nie zdała jednego egzaminu i wiecej nie poszla.

    Na stronach AE jest jeszcze jeden regulamin: "Regulamin pobierania opłat za
    usługi edukacyjne związane z kształceniem studentów na studiach
    niestacjonarnych oraz innych opłat" i tam znalazlem w § 3.3.c

    "W przypadku skreślenia studenta z listy studentów - kolejne raty czesnego
    wniesione za okres po dacie skreślenia, podlegają zwrotowi."

    To wszystko jest tak zakręcone aby jak najwięcej studentów sie nałapało.