  • 1. Data: 2009-04-08 09:53:29
    Temat: cv, przetwarzanie danych, spam
    Od: GregZorbaEmmanuelYork <f...@a...cy_ROT13>

    Witam

    Otóż sprawa ma się tak, wysłałem CV do firmy, a ta bezczelnie wysyła mi
    maile z treściami reklamowymi, pomimo że wysłałem maila z prośbą o
    całkowite zaprzestanie przetwarzania danych, oraz ich usunięcie,
    sytuacja sie nadal powtarza. Kto w PL zajmuje się z urzędu ściganiem
    takich wykroczeń/przestępstw.

    Andrzej

  • 2. Data: 2009-04-08 10:13:44
    Temat: Re: cv, przetwarzanie danych, spam
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 08 Apr 2009 11:53:29 +0200, GregZorbaEmmanuelYork napisał(a):

    > Kto w PL zajmuje się z urzędu ściganiem takich wykroczeń/przestępstw.

    Nikt.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-04-08 10:39:33
    Od: GregZorbaEmmanuelYork <f...@a...cy_ROT13>

    > Nikt.

    czyli pozostaje walka z wiatrakami? spróbuje uderzyć jeszcze do
    operatora od którego mają łącze, może ichni abuse coś zdziała

    Andrzej

  • 4. Data: 2009-04-08 11:19:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 08 Apr 2009 12:39:33 +0200, GregZorbaEmmanuelYork napisał(a):

    > czyli pozostaje walka z wiatrakami? spróbuje uderzyć jeszcze do
    > operatora od którego mają łącze, może ichni abuse coś zdziała

    Nie, możesz jeszcze złożyć wniosek o ukaranie jako pokrzywdzony.

  • 5. Data: 2009-04-08 11:27:02
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    GregZorbaEmmanuelYork <f...@a...cy_ROT13> pisze:

    > czyli pozostaje walka z wiatrakami? spróbuje uderzyć jeszcze do
    > operatora od którego mają łącze, może ichni abuse coś zdziała

    Ułatwienie techniczne raportowania spamu:
    Możesz sobie założyć konto na spamcop.net i przez nie raportować każdy
    taki email jako spam. To załatwi uderzanie do operatora u którego mają
    łącze.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Jaka potrawa jest najsmaczniejsza? Ta, którą się je o głodzie.

  • 6. Data: 2009-04-11 18:26:28
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Olgierd napisał(a) :

    > Nikt.

    Jak to nikt? No chyba, że masz na myśli praktykę, która rozmija
    się z teorią.
    Może jeszcze Greg tu jest:
    Wysyłanie niezamówionych reklam jest wykroczeniem z art. 10
    ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną (Dz.U. Nr 144 z 2002 r., poz. 1204).
    Tyle teorii.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 7. Data: 2009-04-11 18:39:30
    Od: spp <s...@o...pl>

    Zbynek Ltd. pisze:

    > Wysyłanie niezamówionych reklam jest wykroczeniem z art. 10 ustawy z
    > dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr
    > 144 z 2002 r., poz. 1204).
    > Tyle teorii.

    I to ma być dowód na to że jest ścigane z urzędu?

    --
    spp

  • 8. Data: 2009-04-11 19:06:21
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    spp napisał(a) :

    > I to ma być dowód na to że jest ścigane z urzędu?

    A kto mówił o ściganiu z urzędu? Zresztą w tejże ustawie jest
    wyraźnie napisane: "na wniosek pokrzywdzonego"

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 9. Data: 2009-04-11 20:07:28
    Od: spp <s...@o...pl>

    Zbynek Ltd. pisze:
    > Witam

    > A kto mówił o ściganiu z urzędu? Zresztą w tejże ustawie jest wyraźnie
    > napisane: "na wniosek pokrzywdzonego"

    A przeczytałeś dokładnie zdanie przedpiścy które sam zacytowałeś?

    "

    "

    :)

    --
    spp

  • 10. Data: 2009-04-11 20:11:50
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    spp napisał(a) :

    > A przeczytałeś dokładnie zdanie przedpiścy które sam zacytowałeś?

    Dokładnie? Nieeee :-)

    Byłem pewien, że jeszcze przed chwilą tego "urzędu" nie było.
    Sprawdzałem przed wysłaniem poprzedniego postu. Ech... dobra, już
    nic nie mówię.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE