  • 1. Data: 2009-04-08 07:13:23
    Temat: Reklamacja auta urzywanego
    Od: t...@p...onet.pl

    Znajomy kupił auto od prywatnej osoby , która też kupiła od poprzedniego
    sprzedawcy . Po podpisaniu umowy i dokładnych ogledzinach( dzien po zakupie)
    okazało się że auto
    miało o wiele powarzniejszy wypadek niż zapewniał sprzedający i ma wady z tego
    powodu.
    Przy zakupie sprzedający oświadczył że auto kupił jako powypadkowe i w takim
    stanie jak jest , nie przerejestrował na siebie bo nie przekroczył 30 dni od
    zakupu , jest umowa miedzy sprzedającym i poprzednim włascicielem. W umowie
    którą podpisał znajomy było stwierdzenie że oglądał auto i wykonał jazde
    próbną .Czy można domagać się od sprzedającego anulowania umowy i zwrotu
    pieniedzy z powodu ukrytych wad ? podobno do 14 dni można reklamować taką
    sprawe ? Auto warte pare tysiecy wiec chyba do sądu nie ma sensu odawać
    sprawy bo nie ma pewnosci co do wygranej- generalnie auto jeżdzi i można je
    urzywac podiada OC i przegląd techniczny.

  • 2. Data: 2009-04-08 07:40:10
    Temat: Re: Reklamacja auta urzywanego
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > . Po podpisaniu umowy i dokładnych ogledzinach( dzien po zakupie)
    > okazało się ..
    Trzeba było przegladu dokonać przed zakupem, nie po.

> [...]
    > takim
    > stanie jak jest , nie przerejestrował na siebie bo nie przekroczył 30 dni

    Czyli wiadomo było już przed zakupem, że "nie igła", tym bardziej trzeba
    było diagnostyke zrobic.

> [...]
    > je
    > urzywac podiada OC i przegląd techniczny.

    Domagac sie mozesz, niestety szans na anulowanie umowy nie widze.

  • 3. Data: 2009-04-08 08:31:03
    Od: Paweł <b...@m...com>

    > Znajomy kupił auto od prywatnej osoby , która też kupiła od poprzedniego
    > sprzedawcy . Po podpisaniu umowy i dokładnych ogledzinach( dzien po
    > zakupie) okazało się że auto

    Czy w umowie był zapis o tym, że kupujący zapoznał się ze stanem technicznym
    pojazdu?

    --
    Paweł

  • 4. Data: 2009-04-08 08:50:33
    Od: BK <b...@g...com>

    cinews:605e.00000042.49dc4e93@newsgate.onet.pl...

    > Czy w umowie by zapis o tym, e kupuj cy zapozna si ze stanem technicznym
    > pojazdu?
    >
    > --
    > Pawe

    Przeciez napisal, ze "W umowie
    którą podpisał znajomy było stwierdzenie że oglądał auto i wykonał
    jazde
    próbną ." dodatkowo w umowie jest napisane, ze auto jest powypadkowe.

    Tak na zdrowy chlopski rozum - kto kupujac auto, zwlaszcza uzywane i
    powypadkowe, robi dokladne ogledziny PO podpisaniu umowy? :)

    Jak ktos lubi hazard to niech nie placze, ze przegral.

  • 5. Data: 2009-04-08 13:28:09
    Od: t...@p...onet.pl

    > Czy w umowie był zapis o tym, że kupujący zapoznał się ze stanem technicznym
    > pojazdu?

    Jest takie zapis że umowa zotała zawarta
    na podstawie warunków sprzedarzy pojazdów mechanicznych a kupujacy przed
    zakupem obejrzał auto i dokonał jazdy próbnej .

  • 6. Data: 2009-04-08 13:35:42
    Od: t...@p...onet.pl

    > Domagac sie mozesz, niestety szans na anulowanie umowy nie widze.

    To akurat nie chodzi o mnie tylko znajomego ale jestem tego samego zdania
    kolega ma jeszcze " nadzieje" ze da się to anulować ale według mnie
    za dużo zachodu a prawdopodobnie nic z tego nie bedzie tylko dodatakowe
    koszty.