    From: "kkk" <k...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: co zrobic?
    Date: Thu, 23 Jun 2005 21:00:48 +0000 (UTC)

    Witam. Mam nastepujacy problem. Wujaszek dal mi jakies 3 lata temu motocykl z
    1960r. Wujaszek zmarl 2 lata temu. Ja chce sprzedac motocykl wujaszka, okazuje
    sie ze motocykl nalezal do pewnej starszej pani, ktora zmarla jeszcze
    wczesniej. I teraz pytanie czy moge sprzedac ten motocykl biorac pod uwage to,
    ze kobita przestala na nim jezdzic jakies 30-35 lat temu, raczej nie
    przepisala go mojemu wujaszkowi, jedynie stal w jego komorce przez te lata. Co
    moge zaproponowac kupujacemu, jesli sprzet ten bylby nadal zarejestrowany na
    ta kobiete (nie wiem tego), a on chcialby go miec legalnie? Motocykl na
    czesci? Szkoda sprzetu, zeby sie marnowal jesli ktos jest milosnikiem staroci.
    Czy mam udac sie do urzedu sprawdzic to? Zupelnie nie wiem co robic, a nie
    chce wchodzic w konflikt z prawem.
    Dzieki i pozdrawiam
    kkk