  • 1. Data: 2005-07-17 09:43:47
    Temat: co zawiera sie pod pojeciem "strych"???
    Od: "gaet" <g...@o...pl>

    Witam,

    Jako ze w moim przypadku strych nalezy do czescie wspolnej,
    chcialbym precyzyjnie wiedziec co wchodzi w jego sklad.
    Moze ktos wie gdzie znalezc taka definicje??
    A w szczegolnosci chodzi mi o problem podlogi
    strzychu ktora jest rownoczesnie sufitem w moi mieszkaniu.
    Jesli wymaga ona napraw, np wymiany legarow ze wzgledu na to
    ze przegnily na wskutek wody przeciekajacej przez dach,
    a teraz juz i do mojego mieszkania, - czy taki zakres prac
    dotyczy wszystkich wspolwlascicieli czesci wspolnej???
    Czy mozna znalez gdzies stosowny przepis???/

    Z gory dziekuje i podrawiam
    K.

  • 2. Data: 2005-07-19 06:34:06
    Temat: Re: co zawiera sie pod pojeciem "strych"???
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    po co tu paragrafy.. sufit jest w zlym stanie w wyniku zlego stanu dachu
    ktory jest czescia wspolna...
    wiec nawet jesli sufit jest twoj (a penwie nie jest) to i tak remont powinna
    wykonac cala wspolnota.