    From: kamil386 <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: co to za nowy program ma policja ?
    Date: Thu, 10 Oct 2002 22:49:38 +0200

    widzialem bodajrze w Faktach....
    chodzi o monitorowanie w internecie osob ktore zajmuja sie dziecieca
    pornografia, ale nie watpie moze tez slurzyc do wielu innych rzeczy
    mozecie mi powiedziec jak sie to nazywa, jak to mowili był pokazywany
    przez chwile cd-rom z softem i byla nazwa tylko ja nie zdarzylem
    zapamietac, bylo cos na zasadzie "chat-monitor", ale to mi sie jakos
    kojazy, moze ktos z was to zapamietal ?