    From: "Leszek Gutkowski" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: co sie dzieje z moja wlasnoscia?- mieszkanie
    Date: Wed, 2 Jul 2003 08:50:28 +0200

    Mam mieszkanie wlasnosciowe w starej kamienicy we Wroclawiu.
    Stan calego budynku narazie moglbym okreslic na dobry :)
    I teraz tak
    Wiekszosc,bo prawie 60% sa to mieszkania komunalne,
    a pozostala czesc jest wlasnoscia osob prywatnych.
    Co sie dzieje jesli przyjdzie kontrola stanu technicznego budynkow
    i stwierdzi ,ze stan budynku jest zly, ma byc przeznaczony do rozbiurki.
    Czy ja jako wlasciciel dostaje jakies inne mieszkanie??
    Czy po prostu trace dorobek swego zycia? :(

    Jak to w kazdej spodzielni czy to firmie administrujacej budynkami
    sa spotkania na ktorych rozliczamy sie z calego roku
    i ustalamy czy maja byc jakies remonty.
    Nie widzialem,ale slyszalem od kilku sasiadow ze dach jest w oplakanym
    stanie
    i nalezy go wyremontowac.W przeciwnym razie za jakis czas jego stan
    techniczny moze
    doprowadzic do znacznego pogorszenia stanu technicznego reszty budynku.
    Na zebraniu wszyscy wlasciciele zgodnie powiedzieli,ze chca remontowac dach,
    ale poniewaz wiekszosc glosow nalezy do wlasciciela mieszkan
    komunalnych-chyba miasto,
    to osoba reprezentujaca,ktorej nie bylo akurat na zebraniu,w pozniejszym
    terminie powiedziala
    ze nie ma na to pieniedzy.Czy jesli okaze sie ze po jakims czasie wyniknie
    sprawa,ze trzeba budynek zburzyc
    bo jego stan techniczny jest zly za sprawa nie zadbania o dach,ktory to
    wlasciciele chcieli wyremontowac,a "komunalni" NIE bo nie maja niby
    pieniazkow.Czy bede mogl zwrocic sie do "komunalnych" o zwrot za
    mieszkanie,poniewaz to w pewien sposob przez nich stracilem dach nad glowa??

    pozdrawiam
    Leszek Gutkowski