  • 1. Data: 2002-03-12 20:39:17
    Temat: co robic gdy sie ma sasiada brudasa???
    Od: "Mario" <b...@b...com>

    Witam!
    Moj sasiad zza plotu jest strasznym brudasem i balaganiarzem!
    Hoduje gołebie, kury, kroliki. Kroliki trzyma w starym samochodzie.
    Jednym slowem syf, kila i mogila.
    Ostatnio przez moja dzialke i sasiadow zaczynaja biegac SZCZURY (mysle ze
    powodem tego jest ten nieporzadek u tego sasiada).
    Prosze poradzcie co mam robic, gdzie napisac. Podajcie jakies podstawy
    prawne zeby goscia "wyprostowac"!!!

    --
    Pozdrawiam Mariusz

  • 2. Data: 2002-03-12 20:48:02
    Temat: Re: co robic gdy sie ma sasiada brudasa???
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 12 Mar 2002, Mario wrote:

    > Prosze poradzcie co mam robic, gdzie napisac. Podajcie jakies podstawy
    > prawne zeby goscia "wyprostowac"!!!

    Zainteresuj tym Sanepid (szczury) i TOZ (nieodpowiednia hodowla).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)