  • 1. Data: 2006-02-22 17:04:31
    Temat: co robic?czy sa szanse na odzyskanie pieniedzy?
    Od: "Betinka" <beataa85_XXX_@_XXX_poczta.onet.pl>

    Witam!

    Sprawa wyglada nastepujaco:

    Zostalam oszukana na allegro, sprawca zostal namierzony, oskarzony i uznany
    za winnego.Poza kara pozbawienia wolnosci w zawieszeniu na okres 3 lat oraz
    oddaniu oskarzonego pod dozor kuratora sadowego,zostal zobowiazany do
    naprawienia szkody poprzez zaplate na moja rzecz kwoty 200zl w terminie 3
    miesiecy od uprawomocnienia sie wyroku, mial rowniez pokryc koszty sadowe.
    Wyrok uprawomocnil sie 14.09.2005r, zgodnosc odpisu z oryginalem zostala
    poswiadczona dnia 4.11.2005r., a wyrok otrzymalam listem poleconym
    1.12.2005r.

    Moje pytanie brzmi:
    W jaki sposob oskarzony mial mi zaplacic te pieniadze? Zadnych pieniedzy nie
    otrzymalam i nie wiem czy sa jeszcze szanse na ich odzyskanie? Czy powinnam
    to gdzies zglosic i gdzie?

    Bede bardzo wdzieczna za odpowiedz.

    Beata

  • 2. Data: 2006-02-22 17:12:00
    Temat: Re: co robic?czy sa szanse na odzyskanie pieniedzy?
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Betinka napisał(a):
    > W jaki sposob oskarzony mial mi zaplacic te pieniadze? Zadnych pieniedzy nie
    > otrzymalam i nie wiem czy sa jeszcze szanse na ich odzyskanie? Czy powinnam
    > to gdzies zglosic i gdzie?

    Napisz do sądu i (lub) kuratora, że nie naprawił szkody. Jak przyjdzie
    mu wezwanie na posiedzenie w sprawie odwieszenia kary, to pewnie
    przypomni sobie o obowiązkach.

    KG

  • 3. Data: 2006-02-22 21:09:49
    Od: "the.one" <t...@g...xx>

    > Napisz do sądu i (lub) kuratora, że nie naprawił szkody. Jak przyjdzie mu
    > wezwanie na posiedzenie w sprawie odwieszenia kary, to pewnie przypomni
    > sobie o obowiązkach.

    Ja mam podobna sytuacje, ale w wyroku nie jest zapisane w jakim terminie mam
    odzyskac pieniadze. Nie ma takze adresu skazanego. Czy mam wyslac mu jakies
    ponaglenie, czy od razu do sadu?

    the.one