  • 11. Data: 2002-05-24 21:52:10
    Temat: Re: co mozna zrobic zlodziejowi ?
    Od: Picv <p...@w...pl>

    >Jakie propozycje? Kara śmierci za kradzież radia? Ucięcie prawej ręki?

    prawej to nie, proponuje uciecie lewej !!!
    moze jeszcze gnojek zmadrzeje i bedzie
    kiedys pracowac.

    >Co chciałbyś aby społeczeństwo zrobiło n.p. z Twoim 16 letnim synem
    >gdyby okazało się że ukradł radia z kilku samochodów(zauważ że
    >prawdopodobnie ktoś dorosły je kupił).Za komuny mówiło
    >sie"krytyka -tak ale konstruktywna".

    To nie ma nic do rzeczy.
    teraz malolat smieje sie Ci w twarz bo wie, ze nikt mu NIC nie zrobi !
    Ale jesli by tak zobaczyl, ze jego koledze uciachali lape, moze wtedy
    zastanowil by sie !!!!!!!

    Pozdrowiam
    Piotr

  • 12. Data: 2002-05-25 17:00:32
    Od: "Alter Ego" <U...@w...pl>

    >Za komuny mówiło sie"krytyka -tak ale konstruktywna".

    Praktyka adopcyjna pokazuje, że pewne wzorce zachowań są dziedziczone i
    wychowanie przez "dobry przykład" nie skutkuje.

    http://polityka.onet.pl/artykul.asp?DB=162&ITEM=1010
    217

    Co pocieszające - działa to też w drugą stronę. Znam kilka sierot (z okresu II
    WŚ, sam mam dopiero 24 lata), które pomimo nędzy i traumatycznych doświadczeń,
    wyrosły na uczciwych i wykształconych ludzi.

    Chcesz krytyki? Może powinniśmy się zastanowić czy za ciężkie przestępstwa
    (zabójstwo, pobicie itp) nie powinno się sterylizować (na wypadek pomyłki - bo
    żaden system nie jest nieomylny - można przechować materiał genetyczny).

    > Co chciałbyś aby społeczeństwo zrobiło n.p. z Twoim 16 letnim
    > synem gdyby okazało się że ukradł radia z kilku samochodów
    >(zauważ że prawdopodobnie ktoś dorosły je kupił).

    Chciałbym, żeby został zmuszony do wydania pasera a następnie odpowiedział za
    swoje czyny.

  • 13. Data: 2002-06-04 16:32:44
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    Dnia Fri, 24 May 2002 07:57:10 +0200, uzytkownik "Leszek"
    <l...@m...icpnet.pl> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo
    z tego co nastepuje:

> [...]
    >gdyby okazało się że ukradł radia z kilku samochodów(zauważ że
    >prawdopodobnie ktoś dorosły je kupił).Za komuny mówiło

    Widzisz, rok temu bylem swiadkiem jak pewien mlodociany gentelman
    (spodnie mial w 3 lampasy wiec pewnie jakis general) ok. 23 godziny
    podbiegl do obiektu mojej dumy (czytaj - VW Jetta 89 :) wybijajac
    szybe, otwierajac drzwi i powoli, nie spieszac sie zaczol wykrecac
    radio. Pobieglem do pokoju po po drugi obiekt mojej dumy - karabinek
    pneumatyczny Diana AirKing54 (oczywiscie GLADKOLUFOWY ;-) zeby nie
    bylo niedomowien) i wladowalem mu 3 egzemplarze srutu z predkoscia
    300m/s prosto w d***. Uciekac biegiem juz nie mogl wiec kulejac
    odszedl. W ten sposob znacznie przekroczylem granice obrony koniecznej
    i powinno mi byc wstyd...ale nie jest i postapilbym tak samo
    dzisiaj.....

    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_

  • 14. Data: 2002-06-06 10:16:47
    Od: "666" <p...@p...com>