  • 1. Data: 2002-05-23 18:48:30
    Temat: aplikacja notarialna
    Od: "Thommo" <t...@s...home.pl>

    szanowni grupowicze, moze ktos z was potrafi mi udzielic informacji kiedy w
    warszawie bedzie odbywal sie egzamin na aplikacje notarialna? bardzo chce
    sprobowac szczescia, ale za kazdym razem kiedy dzwonie do izby notarialnej z
    pytaniem o aplikacje, jej termin, termin skladania dokumentow nie moge
    uzyskac zadnej konkretnej informacji. rozumiem, ze notariat to srodowisk
    ozamkniete, ale o ile znam prawo sprobowac moze kazdy, kto spelnia
    okreslone warunki. mniemajac ze je spelniam, dzwonilem do nich od marca i za
    kazdym razem slyszalem, ze jeszcze nie podjeto wlasciwej uchwaly. ostatnio
    dzwonilem w poniedzialek i uchwala juz jest, ale pan powiedzial, ze mi nic
    nie powie i musze sledzic ogloszenia w prasie, bo ponoc beda ta informacje
    podawac w formie ogloszenia w prasie. nie uzyskalem jednak zadnej informacji
    ani w jakiej prasie mialo by cos takiego sie ukazac ani, kiedy. trudno jest
    mi codzinnie kupowac po kilkanascie gazet i je wertowac. jesli ktokolwiek
    moglby mi pomoc w uzyskaniu informacji o ktora zabiegam bede wdzieczny,
    pozdraiwam,
    Thommo

  • 2. Data: 2002-05-23 22:06:51
    Temat: Re: aplikacja notarialna
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    To sa chamy i nic wiecej. Idz do siedziby Izby czy tam Rady jak tam maja.....
    ale watpie czy sie dostaniesz.

    --
    napisal Konrad G. ,
    Użytkownik Thommo <t...@s...home.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych na