  • 1. Data: 2006-03-08 20:27:32
    Temat: Zajecie wynagrodzenia za prace HELP ...
    Od: d...@p...fm

    Witam,

    jestem w nastepujacej sytuacji:
    firma w ktorej pracuje zostala zobowiazana do przekazywania komornikowi
    czesci mojej pensji ktora wynosi 255zl (1/4 etatu). Naleznosc laczna
    zostala okreslona na kwote 241zl a koszty egzekucji na 231 zl. jestem
    zatrudniony od lutego tego roku, wczesniej "nie pracowalem" od 2005.10.
    Czy istnieja jakies mozliwosci "umozenia" tej windykacji?
    aha chodzi o mandat za predkosc...

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-08 20:39:48
    Temat: Re: Zajecie wynagrodzenia za prace HELP ...
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    d...@p...fm wrote:
    > Czy istnieja jakies mozliwosci "umozenia" tej windykacji?

    Zasadniczo opcje są następujące:
    - przedawnienie (za ładnych parę lat), jeśli w tym czasie nie uda się
    ściągnąć
    - rozwiązanie umowy o pracę (nie będzie pensji do zajmowania -- aż
    komornik nie znajdzie czegoś innego)
    - śmierć
    - samodzielne zapłacenie

    Twój wybór.