    From: "piotrek k." <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: co mi grozi ??ort.286 kk, sprawa sprzed 2,3 lat,
    Date: 17 Feb 2004 18:01:50 +0100

    witam grupowiczow..

    zostalem wrobiony w jakies mahlojki, koles ktory mnie wrobil jest za
    granica, jestem podejrzany o podrobienie swistka z poczty na przelew na mala
    kwote, ale najgorsze jest to ze dowiedzialem sie o tym wczoraj podczas kontroli
    drogowej, policjant mi obwiescil ze poszukuje mnie prokuratura od 2 mies, tzn,
    zeby ustalic moje miejsce pobytu, tak na marginesie od kilku lat mieszkam pod
    tym samym adresem, . Z tym kolesiem nie mam kontaktu, ale faktycznie ja
    wypelnialem ten druk, z tym ze on cos tam jeszcze podopisywal juz po przelewie
    i tak dalej i tak dalej....moje pytanie, po pierwsze czy powinienem brac
    prawnika, czy sam to zalatwiac, poniewaz naprawde nie pamietam dokladnie tego
    czasu, to bylo jakies 2,3 lata temu
    oraz co mi grozi jakie konsekwencje wynikajace z takiego oskarzenia

    apropos szukam adwokata

    dzieki za info
    pozdr